וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטין מכור לבוטוקס - הוא רוצה לחנוט את עצמו בעודו חי"

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 19:41

לדברי מומחה ברשת סקיי ניוז הבריטית, "פוטין מבלה עם רופאים, ידוע שיש לו צוות קטן של רופאים שמעולם לא מתרחק ממנו, וכי הוא נוהג לעזוב פגישות באמצע כדי להתייעץ עם רופאים. האמת, נראה לי שהוא פשוט היפוכונדר"

השמועות לגבי מצבו הרפואי של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מככבות בכותרות בחודשים האחרונים, אף שאין הוכחות מוצקות לכך שהוא אכן חולה בסרטן או סובל ממחלת נפש. מומחה של סקיי ניוז טוען כעת כי האמת נמצאת בידיו, וכי אין מה לחשוש, או מנגד לשמוח לאיד, לבריאותו של הנשיא הרוסי.

במהלך פאנל של שאלות ותשובות שערכה באחרונה רשת סקיי ניוז עם פרשן ביטחון והגנה בשם מייק קלארק, אחד המשתתפים שאל אם פוטין באמת חולה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביום הניצחון, הכיכר האדומה, מוסקבה, 9 במאי 2022. Sputnik/Mikhail Metzel/Pool via REUTERS, רויטרס
"נראה כי הוא שליטה". נשיא רוסיה ולדימיר פוטין/רויטרס, Sputnik/Mikhail Metzel/Pool via REUTERS

לדברי קלארק, שמועות נפוצו כי הוא חולה בסרטן או שיש לו פרקינסון. "כשרואים את פוטין בסרטוני וידאו, מה שקורה באופן תדיר לאחר הקורונה, לאחר ששמר על פרופיל נמוך במשך שנתיים, הוא דואג להבהיר שהוא בשליטה - והוא נראה בסדר".

"אין ראיות משכנעות" למחלה

קלארק הוסיף כי דיבר עם כמה אנשים שאומרים כי שאי אפשר לאבחן פרקינסון מהדרך שבה הוא הולך, או לזהות תסמיני סרטן מצילומים. "אין לכך ראיות משכנעות", הוא הוסיף.

השמועות על בריאותו של נשיא רוסיה התעוררו לאחר שהיו אלה שציינו כי פניו נפוחות מאוד, דבר שיכול להעיד על שימוש בסטרואידים, וכי נראה שהוא אוחז לעתים בשולחן מרוב כאבים.

קלארק אמר כי "ב-7 באוקטובר פוטין יהיה בן 70. הוא ידוע בכך שהוא משתמש כבד בבוטוקס, תמיד אמרתי שהוא מנסה לחנוט את עצמו בעודו בחיים - הוא משתמש בהרבה בוטוקס". יתרה מכך, "פוטין מבלה עם רופאים, ידוע שיש לו צוות קטן של רופאים שמעולם לא מתרחק ממנו, וכי הוא נוהג לעזוב פגישות באמצע כדי להתייעץ עם רופאים. האמת, נראה לי שהוא פשוט היפוכונדר", הוסיף קלארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully