וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הגבר החשוד בתקיפת זוגתו לשעבר ובן זוגה: "אובססיה מתמשכת"

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 7:48

מהדיון בבית המשפט עלה כי החשוד הגיע לביתה של השוטרת, השליך על בן זוגה קסדת אופנוע, הוציא גז מדמיע ואז דקר את שניהם ונמלט מהמקום לאחר שהגבר ירה באוויר. "מאז פרידתם הוא התקשר בלי הפסקה, לפעמים ממספרים לא מזוהים"

אמבולנס מד"א נגב אילת. מד"א
השליך על בן הזוג קסדת אופנוע ודקר את שניהם. אמבולנס מד"א, ארכיון/מד"א

מעצרו של החשוד בדקירת בת זוגו לשעבר ובן זוגה הנוכחי בבת ים הוארך אתמול (שלישי) עד ליום שני. בדיון, טען נציג המשטרה כי המעשה הוא תוצאה של אובססיה מצד החשוד כלפי בת הזוג לשעבר שנמשכת כמה חודשים, מאז פרידתם, ומתבטאת בקנאה רבה ובטלפונים בלתי פוסקים כשחלקם ממספרים לא מזוהים. החשוד הכחיש את המיוחס לו וטען כי מדובר בהגנה עצמית. השופטת שהאריכה את מעצרו, הסבירה את החלטתה ואמרה כי "הראיות שעולות בפניי עד עתה, אינן תומכות בגרסה של החשוד".

בדיון עלה כי החשוד הגיע לביתה של בת זוגו לשעבר המשרתת במשטרה ומתחת לביתה החל בתקיפה של הזוג: השליך על בן הזוג קסדת אופנוע, פנה להוציא גז מדמיע ולבסוף דקר את שניהם. אחר כך נמלט מהמקום, ומאוחר יותר הגיע לתחנת המשטרה כדי להסגיר את עצמו. עם זאת, החשוד הכחיש את המיוחס לו וטען כי מדובר בהגנה עצמית וכי בן הזוג היה זה שתקף.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
החשוד טען כי מדובר בהגנה עצמית. אזיקים/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

שלשום, התקשר החשוד לבת זוגו לשעבר וניתק לאחר שבן זוגה ענה לטלפון, אחר כך התקשר בשנית ואמר לה "לא יהיה לך חבר, את תהיי אשתי, את שייכת לי".

מדיון במעצר עלה כי בת זוגו לשעבר של החשוד ביקשה ממנו שלא יגיע אל ביתה ואף התקשרה לאביו על מנת להניע אותו מלבוא. החשוד טוען שהם קבעו על מנת לשוחח. לאחר הדקירה פונו בני הזוג לקבלת טיפול רפואי במהלכו עבר בן הזוג ניתוח כירורגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully