וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון טלגרם מציע: מסר אישי על טיל בתמורה לתרומה לצבא האוקראיני

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 15:30

"בעבור 40 דולר, חיילים בחזית יכתבו את המסר שלכם בטוש בלתי מחיק על גבי הצד של פצצת מרגמה 152 מ"מ - ואז נירה אותה על הרוסים". אפשר לשלם בפייפאל, ונמו ורבולוט, ויש גם חשבון בנק

חשבון טלגרם אוקראיני מציע למשתמשים לכתוב מסר לבחירתם על גבי פצצות מרגמה שלאחר מכן ישוגרו על רוסים - זאת בתמורה לתרומה של 40 דולר למסר. על פי החשבון, הכסף ייתרם לציוד חיילים אוקראינים.

החשבון, artillery_text, פירסם את שירותיו גם בחשבון אחר שמוקדש לשיתוף תמונות מהמלחמה באוקראינה. "יש לכם הזדמנות להרוג אורקים עם המסר שלכם שייכתב על גבי פצצת מרגמה 152 מ"מ שישוגר לעבר חיילים רוסים", נכתב בפוסט. "אורקים" הוא מונח מעליב שבו האוקראינים משתמשים כלפי רוסים. "תקבלו תמונה עם הפצצה החתומה".

חשבון בטלגרם מציע לכתוב מסרים על גבי טיל או פצצה שישוגרו על רוסים בעבור תרומה לצבא האוקראיני. טלגרם, אתר רשמי
מסר על גבי טיל/אתר רשמי, טלגרם

על פי החשבון, "כל התרומות יושקעו ברכישת ציוד לחיילים שלנו". מחיר המסר המיוחד על גבי פצצת מרגמה הוא 40 דולר, ויש הנחה למי שקונה שתי פצצות - 70 דולר. "חיילים בחזית יכתבו את המסר שלכם בטוש בלתי מחיק על גבי הצד של פצצת מרגמה 152 מ"מ", נכתב. "ואז נירה אותו על הרוסים. אתם יכולים לכתוב כל מסר: לאחל למישהו יום הולדת שמח; מוות בכאבים; להציע נישואים; לכתוב את שמכם או שם המשתמש שלכם בטלגרם".

בפוסט נכתב כי אפשר לשלם בפייפאל, ונמו ורבולוט, כמו גם חשבון בנק להעברת כסף. artillery_text ביקש מהלקוחות לצלם צילם מסך של התרומה שלהם ולשלוח אותו הלאה. החשבון יענה בתוך כמה דקות עד כמה ימים עם תמונה של המסר כתוב על גבי פצצה.

חשבון בטלגרם מציע לכתוב מסרים על גבי טיל או פצצה שישוגרו על רוסים בעבור תרומה לצבא האוקראיני. טלגרם, אתר רשמי
מסר על גבי טיל/אתר רשמי, טלגרם

על פי artillery_text, הפרויקט גייס עד כה 11 אלף דולר. בכסף נרכשו שתי מערכות סטארלינק, כוונת תרמית ומכונית.

בשרשור אחר החשבון מציע עסקה מוגבלת בזמן של מסר שייכתב על גבי טיל קרקע-אוויר בעבור תרומה של 400 דולר. "המסר ירוסס על גבי הטיל, ותקבלו תמונה עם הטיל שעליו רוסס המסר שלכם", נכתב בפוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully