וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 43 נורה למוות ביישוב בענה שבצפון

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 0:33

צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית " סיפרו חובשי מד"א. מוקדם יותר השבוע נהרגה בתו של סגן ראש העיר שפרעם, ג'והרה חניפס, בפיצוץ רכב

מחמוד סונעאללה, תושב דיר אל אסד, בן 43, נורה היום (שני) למוות במועצה המקומית בענה שבצפון הארץ. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע מצא את הגבר ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום.

"הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו", סיפרו אנשי מד"א מיכאל יוחנוב ומוחי אלדין, "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת הירי באשדוד - ה-28 לדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
בן 43 נורה למוות בבענה/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר השבוע, בתו של סגן ראש העיר שפרעם, ג'והרה חניפס, נהרגה בפיצוץ רכב, באירוע החשוד כחיסול. חניפס בת ה-28 התבטאה בעבר כנגד האלימות בחברה הערבית, ושימשה פעילה בולטת בעיר בנושא קידום מעמד הנשים.

אביה, סגן ראש העיר פרג' חנפיס, אמר כי לא ידוע לו אם מישהו ניסה לפגוע בו, והוסיף: "שמעתי על האירוע מהמשטרה, היא הייתה פרח - כל החיים היו לפנייה".

על פי נתוני מרכז אמאן, מתחילת השנה נרצחו במגזר הערבי 35 בני אדם, ובהם 29 גברים ושש נשים. בשנה שעברה נרצחו 128 בני אדם, ובהם 112 גברים ו-16 נשים. מניין הנרצחים בחברה הערבית מאז שנת 2000 עומד על 1,664 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully