וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אמזון מקסיקו לשעבר שילם בעבור רצח אשתו

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 12:41

חואן קרלוס גרסיה מונה למנכ"ל אמזון במקסיקו ב-2014 כשהחברה פתחה את משרדה הראשון במדינה, וכיהן בתפקיד עד 2017. גרסיה נמלט כמה ימים לאחר הרצח ממקסיקו לארצות הברית, והאינטרפול הוציא צו למעצרו ב-190 מדינות

המנכ"ל לשעבר של חברת אמזון במקסיקו מואשם כי ב-2019 שילם 9,000 דולר לשני רוצחים שכירים כדי שיהרגו את אשתו בעת שהשניים היו בעיצומם של גירושים.

אבריל פרז סגאון נורתה בראשה ב-2019 בזמן שישבה במכונית שעצרה ברמזור אדום במקסיקו סיטי. במכונית היו גם שניים מילדיה ועורך דין.

חואן קרלוס גרסיה נחשב איש עסקים מצליח. הוא מונה למנכ"ל אמזון במקסיקו ב-2014 כשהחברה פתחה את משרדה הראשון מדינה, וכיהן בתפקיד עד 2017, אז הצטרף לחברת המסחר אלקטרה. גרסיה נמלט כמה ימים לאחר הרצח ממקסיקו לארצות הברית, והאינטרפול הוציא צו למעצרו ב-190 מדינות.

חואן קרלוס גרסיה, מנכ"ל אמזון לשעבר. טוויטר, אתר רשמי
חואן קרלוס גרסיה מואשם ברצח אשתו ב-2019/אתר רשמי, טוויטר

אחד מהמתנקשים העיד בבית המשפט כי גרסיה הציע לו 2,500 דולר נוספים, אם אשתו תירצח לפני שימוע שהיה מתוכנן בבית המשפט בנוגע להאשמות ברצח שהעלתה נגד בעלה בעבר, כך דיווח העיתון אל פאיס.

בני הזוג היו בתהליכי גירושים כשפרז האשימה את בעלה בניסיון ל"רצח נשים", רצח של אישה בשל מגדרה, וטענה כי היכה אותה באכזריות עם מחבט בייסבול כשישנה. בתמונות שהופצו ברשתות החברתיות נראתה נראית פרז מכוסה דם ככל הנראה לאחר שבעלה תקף אותה. גרסיה הוחזק במעצר במשך עשרה חודשים. אך שופט לאחר מכן הפחית את האישום לאלימות משפחתית - והוא שוחרר.

תמונות של אבריל פרז סגאון

אבריל פרז סגאון, מקסיקו. טוויטר, אתר רשמי
אבריל פרז סגאון/אתר רשמי, טוויטר

לפני הרצח, פרז, שהוציאה צו מניעה נגד גרסיה, טסה למקסיקו סיטי ממדינת לאון החדשה (נואבו לאון) כדי לעבור הערכה נפשית בהוראת בית המשפט בקשר לתביעה שהגישה נגד בעלה, דיווח אל פאיס.

גרסיה טען לחפותו ועל פי דיווחים, שלח מכתב לגורמים רשמיים במקסיקו סיטי ב-2019 שבו הכחיש את מעורבותו במתקפה. קרובי משפחתה של פרז מאמינים כי גרסיה אחראי לרצח שלה. "התקיפה היתה מכוונת אליה. הוא היה האויב היחיד שהיה לה בחיים", אמר קרוב משפחה לאל פאיס.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully