וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברזיל: נמצאו גופותיהם של העיתונאי הבריטי והמומחה המקומי

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 15:56

המשטרה הפדרלית בברזיל הודיעה כי נמצאו זוג מכנסיים, זוג מגפיים ותעודה מזהה ששייך למומחה המקומי ברונו פררה, כמו גם תיק גב עם זוג מגפיים ששייכים לעיתונאי הבריטי דום פיליפס: "הם כבר לא איתנו"

גופותיהם של העיתונאי הבריטי דום פיליפס בן ה-57 ומומחה השבטים ברונו פריירה הברזילאי בן ה-41 נמצאו היום (שני) באמזונס בברזיל לאחר חיפושים ממושכים, כך על פי דיווח רשת G1 שציטטה את אשתו של פיליפס.

מוקדם יותר היום נמסר כי נמצאו חפציהם האישיים באזור סמוך לנהר האמזונס שבו נראו לפני כשבוע בפעם האחרונה. על פי גרדיאן, החפצים נמצאו בשבת הודות לצוות חיפוש של ילידים שבמהלך שבעת הימים האחרונים חיפש את שני הנעדרים. בשבת בבוקר, כמה מתנדבים מקבוצת הילידים מאטיס מצאו פריטים שהם סבורים ששייכים לשני הגברים.

"הם פשוט הרגישו את זה, הם דמיינו את זה והמשיכו לחתור בקאנו", אמר מתנדב בשם בינין מאטיס. "אנשים ילידים יכולים להרגיש את הדברים האלה, כמו רוח. כמו רוח של היער שאומרת, 'הנה יש שם משהו'. ככה ילידים חושבים".

צוות חיפש בברזיל אחר דום פיליפס, עיתונאי בריטי שנעלם באמזונס. טוויטר, אתר רשמי
צוות החיפוש אחר שני הגברים/אתר רשמי, טוויטר

לאחר שהבחינו בברזנט כחול שהיה שייך לארגון של קהילת ילידי ג'בארי שהיה קשור לעץ, צוות החיפוש מצא פיסת לבוש שזוהתה כשייכת לפררה. "הם של ברונו! הם של ברונו!" הם צעקו כשמצאו את הפריט. כמה דקות לאחר מכן נמצא זוג מכנסיים בצבע כהה שהיה שייך לפררה בתוך מי הנהר.

אתמול בבוקר, שוטרים פדרליים הוזעקו למקום וחסמו ערוץ מים שהוביל לאזור. הצוות הפורנזי נכנס ליער המוצף בסירות קטנות ואישר את הממצאים. בערב הודיעה המשטרה הפדרלית כי נמצאו זוג מכנסיים, זוג מגפיים וכרטיס של מערכת הבריאות ששייך לפררה, כמו גם תיק גב עם זוג מגפיים ששייכים לפיליפס.

בשבת, החותנת הברזילאית של פיליפס אמרה כי אינה מאמינה יותר ששני הגברים ישובו הביתה. "הם כבר לא איתנו", היא כתבה. "הנשמות שלהם הצטרפו לכל כך הרבה נשמות אחרות שהקריבו את חייהן בהגנה על יערות הגשם והילידים".

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully