וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין פלסטיני חשוד שמכר נשק לסוכן סמוי: "חשוב שישמש לפגוע ביהודים"

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 9:40

יצרן של מטעני חבלה הפליל יותר מ-30 חשודים מרחבי הארץ בסחר בנשק וסמים, חלקם "דמויות משפיעות בעולם הפשיעה". כך, באחד המקרים רכש רובה M-16 ואקדחים מקצין של הרשות הפלסטינית, שביקש "לוודא עם הסוכן כי מדובר בנשק שיישמש לפגיעה ביהודים"

התחזה למוכר אופניים- סוכן סמוי הוביל לעצירת 27 חשודים בסחר באמל"ח וסמים: "חייל צה"ל העביר לי אקדח גנוב". דוברות משטרה, מערכת וואלה! NEWS
הסוכן סמוי הפלילי יותר מ-30 חשודים. אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרה

סוחר נשק ויצרן של מטעני חבלה הפליל עשרות עבריינים כסוחר סמוי מטעם המשטרה, ביניהם קצין של הרשות הפלסטינית שסחר בנשק וביקש לוודא "שהנשק יימכר לפגיעה ביהודים" - כך הודיעה הבוקר (שני) משטרת ישראל.

הסוכן, שפעל כעבריין במשך שנים ארוכות וריצה בעבר עונשי מאסר, תיעד שלל עסקאות נשק וסמים, ובעקבות זאת נעצרו יותר מ-30 חשודים ברחבי הארץ. במשטרה טענו כי חלקם הם "דמויות משפיעות בעולם הפשיעה". היום הם יובאו לדיונים בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

כך, באחד המקרים, רכש הסוכן רובה M-16, תתי מקלע מאולתרים ואקדחים בצפון מקצין במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. על פי החשד, אותו קצין "ביקש לוודא עם הסוכן כי מדובר בנשק שיישמש לפגיעה ביהודים" - כך לפי הודעת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully