וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל רמס למוות אישה - ואז הגיע להלוויה כדי להתעלל בגופה

13.6.2022 / 8:56

פיל שככל הנראה נמלט משמורת טבע רמס אישה הודית בת ה-70 בזמן ששאבה מים. היא מתה מפצעיה ובזמן הלווייתה הפיל הופיע שוב, הרים את גופתה ממדורת הלוויה ורמס אותה עוד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תיעוד של איש נמחץ למוות על ידי פיל שהתיישב עליו/Indiatimes News

קשישה נרמסה למוות על ידי פיל זועם - כשהחיה משום מה חזרה לאחר מכן כדי לגרור אותה הרחק מהמדורה בה נשרפה רק כדי לרמוס עוד קצת את גופתה. על פי הדיווחים מאודישה שבמזרח הודו, מאיה מורמו בת ה-70, שאבה מים מבאר בכפר רייפל כשפיל נמלט הופיע משום מקום, פרק עליה את זעמו ודרך עליה מספר פעמים היא הובהלה לבית החולים, אך מתה שם מפצעיה.

ככל הנראה, הפיל נמלט משמורת חיות הבר דלמה בג'הרקאנד - הנמצאת כ-200 קילומטרים מהמקום שבו אירעה המתקפה האכזרית. בטוויסט אכזרי במיוחד, הפיל המשתולל חזר לאחר מכן והמשיך להתעלל בגופה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, כאשר בני משפחתה התאספו להלוויה והיו בעיצומם של טקסים אחרונים, אותו פיל הופיע שוב, הרים את גופתה ממדורת ההלוויה ורמס אותה שוב, בעוד האבלים עומדים המומים ומביטים בזוועה, כך מדווח Press Trust of India. המשפחה נאלצה לסיים את הטקס רק לאחר שהפיל עזב את המקום. עדיין לא ברור אם החיה פגעה במישהו נוסף.

פיל אסייתי. Runawayphill, ShutterStock
במדינה נרשם זינוק במספר מקרי המוות הלא טבעיים של פילים/ShutterStock, Runawayphill

ב-independent דווח שתקריות בין פילים לבני אדם הם תופעה שכיחה באודישה, בה פעילות תעשייתית אינטנסיבית במדינה העשירה במינרלים הגבירה את פלישת האדם לבתי גידול של בעלי החיים, והגדילה את הסיכויים למפגשים בין התושבים לבין הפילים.

מגמה מדאיגה נוספת במדינה הייתה הזינוק במספר מקרי המוות הלא טבעיים של פילים. לפחות 1,356 פילים מתו באודישה מאז 2000-01, על פי נתונים שסופקו על ידי מנהל חיות הבר הראשי של המדינה, דיווחה סוכנות הידיעות IANS. לפחות 42 מקרי מוות של פילים נרשמו במדינה בשבעה חודשים בלבד מאפריל עד אוקטובר בשנה שעברה.

כ-100 בני אדם נהרגים מדי שנה בהודו על ידי פילים, אם כי המספר יכול להגיע לעיתים עד ל-300, על פי קרן חיות הבר העולמית. ממשלת הודו מנסה להגביל מפגשים של בני אדם עם פילים בעלי פוטנציאל קטלני על ידי תיוג החיות באמצעות קולר המשדר אותות רדיו והתראה למקומיים באמצעות הודעות טקסט כאשר החיות משוטטות באזורים המאוכלסים בבני אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • פיל
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully