וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובא למנוחות מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי שנדרס למוות סמוך לצומת בית דגן

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 20:29

כרמלי נדרס למוות במחסום לבדיקת שיכרות בראשון לציון, לאחר שפגע בו רכב שנוסעיו היו ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול. בהלוויה ספד לו המפכ"ל, שאמר שהוא רואה באירוע "פיגוע פלילי לכל דבר". "הלוואי שהייתי זוכה לעוד שנים רבות איתך, אבל צריך להתעורר לסיוט", ספדה אלמנתו

בווידאו: הלוויתו של מתנדב המשטרה, עמיחי כרמלי שנדרס למוות סמוך לצומת בית דגן/מערכת וואלה

מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי הובא הערב (ראשון) למנוחות בבית העלמין הצבאי בראשון לציון. כרמלי נדרס למוות במחסום לבדיקת שיכרות בדרך המכבים בראשון לציון, סמוך לצומת בית דגן בסוף השבוע. מעצרם של חמשת האנשים שנסעו ברכב שפגע בכרמלי הוארך מוקדם יותר היום. בהלוויה ספד המפכ"ל קובי שבתאי, שאמר בו כי הוא רואה באירוע "פיגוע פלילי לכל דבר ועניין".

אלמנתו של כרמלי, קרן, ספדה לו: "הכרנו כשהיינו בני 16 באימונים של משמר הכבוד ליום הזיכרון באנדרטה לזכר הנופלים בראשון לציון. מי ידע ש-29 שנה אחר כך תסיים את חייך בפעילות המשטרתית שכל כך אהבת וששמך יהיה חקוק באותו אתר הנצחה בו הכרנו?".

"זכיתי להכיר אותך מתקופת הנערות, להיות איתך ולצידך ברוב שלבי החיים" המשיכה. "אתה החבר הכי טוב שלי. אב לילדינו המשותפים, שמעריצים אותך על מי שהיית - אדם מיוחד במינו, אדם נדיר, אהוב שלי. הלוואי שהייתי זוכה להיות לצידך עוד שנים רבות. לצערי התוכניות השתנו וצריך להתעורר לחלום הבלהות, שהלוואי והיה נשאר בגדר חלום ותו לא".

הלווית השוטר עמיחי כרמלי, בית העלמין הצבאי, ראשון לציון. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ההלוויה, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"עמיחי הפך בבוקר יום שבת לסמל לאומי להתנדבות ולתרומה מצילת חיים בשירות משטרת ישראל", ספד לו המפכ"ל. "את הזריחה של אותו בוקר יום שבת, עמיחי מכיר היטב בשנים האחרונות בהן התנדב בסופי השבוע במטרה להציל חיים של נערים ונערות שעושים את דרכם חזרה הביתה, להוריהם לאחר לילה של בילויים. תופעת השכרות שהוא ביקש למגר, בשילוב עבריינות חמורה ובריונות, היא ככל הנראה זו שגדעה את חייו והפכה את הזריחה בבוקר אותה השבת, לזריחתו האחרונה בחיים".

שבתאי התייחס לחקירה הדריסה, ואמר כי "התפתחות החקירה, העדויות והראיות הובילו אותנו לייחס לחשודים את עבירת הרצח החמורה. אנו נעשה הכל בכדי שאלו שעברו בצורה גסה, אלימה, וברברית על החוק, ישלמו מחיר כבד עם ענישה שתרתיע אחרים להימלט מפני שוטרים, ולנסות ולפרוץ מחסום משטרתי. אני רואה באירוע פיגוע פלילי לכל דבר ועניין".

עוד בוואלה!

"רקדו על הכביש": הוארך מעצר החשודים ברצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי

לכתבה המלאה
עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה שנהרג במחסום משטרתי בראשון לציון. 11 ביוני 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
כרמלי/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחקירה המקרה עלה כי הרכב שפגע בכרמלי התנגש במחסום, ופגע בו ובמתנדבים נוספים שהיו במקום, ונפצעו באורח קל. במשטרה חושדים כי לפני המקרה, אותה מכונית היתה מעורבת בתאונת דרכים נוספת בעיר, במהלכה פגעה במונית ואז נמלטה מהמקום. כל חמשת נוסעי הרכב היו ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול. מעצרו של הנהג, ראני כמלאת, תושב רהט בן 30, הוארך הבוקר בחמישה ימים, ומעצרם של יתר הנוסעים הוארך עד יום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully