וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גבר בן 45 טיפס על עגורן בחדרה ואיים להתאבד

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 17:41

הגבר, תושב חדרה, שוחח בטלפון עם נציגת ביטוח לאומי והודיע לה כי הוא "הולך להתאבד". הוא טיפס על עגורן לגובה של 50 מטרים מהקרקע ובתום פעולות חילוץ של 4 שעות הוא חולץ בשלום. המוסד לביטחון לאומי: "נציג שוחח איתו ושכנע אותו לרדת"

תושב חדרה בן 45 איים היום (ראשון) בהתאבדות וטיפס על עגורן ברחוב הרצל בחדרה, לגובה של 50 מטרים מהקרקע. הגבר ככל הנראה שוחח בטלפון עם נציגה ביטוח לאומי והודיע לה כי הוא "הולך להתאבד".

צוותי כיבוי והצלה הוזעקו למקום ובמשך כארבע שעות פעלו לחילוצו. כמו כן למקום הוזנקו צוות משא ומתן ומחלצים על מנת להבטיח את שלומו של הגבר ולשכנע אותו לרדת מהעגורן. בתום פעולות החילוץ שהסתיימו בשלום - הוא נבדק על ידי גורמי רפואה.

גבר בן 45 שאיים להתאבד חולץ מעגורן בחדרה. 12 ביוני 2022.. כיבוי והצלה, אתר רשמי
צוותי כיבוי והצלה הוזנקו לחלצו וניסו לשכנע אותו לרדת מהעגורן. בן ה-45 על העגורן/אתר רשמי, כיבוי והצלה

מהכבאות נמסר כי במקום פעלו צוותי הכיבוי בפיקודו של רשף מג'די טיארה ומפקד צוות היחידה לחילוצים מיוחדים רס"ר ג'יהאד אבו חמדאן. "מחלץ חבר אל האדם והחל בפעולות החילוץ בגובה של 50 מטרים מהקרקע", נכתב בהודעה מטעמם.

"התושב, דר רחוב, הגיש בקשה לקצבה ועוד בטרם הבדיקה איים בהתאבדות אם לא יקבל כסף באופן מיידי", כך נמסר מהמוסד לביטחון לאומי. "כחלק בלתי נפרד מהנוהל המוקד העלה נציג מסניף חדרה, ופנה למשטרה כדי למנוע אובדנות. נציג הביטוח הלאומי שוחח איתו ושכנע אותו לרדת מהעגורן". עוד מסרו כי "ביטוח לאומי נתקל בהרבה מאוד מקרים קשים של הפריפרייה החברתית בישראל ובמצבים רפואיים מורכבים, כל אדם הוא עולם ומלואו ומתייחסים אליו ככזה. יש צורך לא פעם להפנות לגורמי רווחה שיוכלו לסייע לאנשים קשיי יום מעבר לקצבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully