וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: להתראות מקדונלד'ס - שלום וקסונה אנד טוצ'קה

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 11:44

15 סניפים ממותגים מחדש ייפתחו במוסקבה וסביבותיה עד סוף החודש, לאחר שהרשת האמריקנית הוותיקה יצאה מהמדינה במחאה על הפלישה הרוסית לאוקראינה

בווידאו: פתיחת סניף מקדונלד'ס במוסקבה תחת המיתוג החדש/צילום: רויטרס

מסעדות מקדונלד'ס לשעבר במוסקבה נפתחו היום (ראשון) מחדש תחת בעלות רוסית חדשה ושם חדש: "ווקוסנה אנד טוצ'קה" - "זה טעים, וזה הכל".

הרשת החדשה תפתח 15 סניפים ממותגים מחדש במוסקבה וסביבותיה, לאחר שהרשת האמריקנית הוותיקה יצאה מהמדינה במחאה על הפלישה הרוסית לאוקראינה. פתיחת הסניפים, שלושה עשורים אחראי שמקדונלד'ס נפתחה לראשונה ברוסיה במסגרת התחממות היחסים בין מערב למזרח, תהווה מבחן להצלחה של כלכלת רוסיה שנאלצת להיפך לעצמאית יותר לאור הסנקציות המערביות שמוטלות עליה.

רשת "וקוסנה אנד טוצ'קה" שמחליפה את מקדונלד'ס ברוסיה. רויטרס
המיתוג החדש של רשת מקדונלד'ס ברוסיה/רויטרס

אולג פרוייב, מנכ"ל הרשת החדשה, אמר כי החברה מתכננת לפתוח מחדש 200 מסעדות ברוסיה עד סוף יוני, ובסך הכל, 850 מסעדות עד סוף הקיץ. "היעד שלנו הוא שהלקוחות שלנו לא ישימו לב לשינוי באיכות או באווירה", הוא אמר במסיבת עיתונאים במה שהיה הסניף הראשון של מקדונלד'ס שנפתח במוסקבה ב-1990.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רשת וקוסנה אנד טוצ'קה שמחליפה את מקדונלד'ס ברוסיה. רויטרס
רשת וקסונה אנד טוצ'קה שהחליפה את מקדונלד'ס ברוסיה/רויטרס

הרשת החדשה לא תשנה את עיצוב הפנים של הסניפים אך תעלים כל התייחסות למותג הקודם, אמר פרוייב, שמונה מנכ"ל מקדונלד'ס רוסיה בפברואר, שבועות לפני הפלישה לאוקראינה. לדבריו, החברה תשמור על "מחירים סבירים", אך לא שלל את האפשרות כי אלה יעלו מעט בטווח הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully