וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח וניסיון התאבדות בחיפה: גבר דקר למוות את אשתו ופגע בעצמו, מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 20:00

סמר קלאסני, בת 51, נמצאה במצב אנוש ברחוב אלמותנבי שבעיר ובהמשך מותה נקבע בבית החולים. במקום נמצא גם בעלה כשהוא פצוע קשה ומחוסר הכרה. שכנה סיפרה כי ראתה את הגבר נכנס לדירה כשהוא אוחז בסכין וכי שמעה צעקות: "הוא דחף אותה וסגר את הדלת". המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: הקלטה מאירוע ניסיון הרצח וההתאבדות בחיפה/מערכת וואלה

סמאר קלאסני, בת 51 נמצאה היום (ראשון) במצב אנוש בדירה ברחוב אלמותנבי בחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בעיר - שם נקבע מותה. במקום נמצא גם בעלה, גבר כבן 50, כשהוא פצוע קשה. הצוותים הרפואים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת. נסיבות המקרה בבדיקה ומחקירה ראשונית עולה החשד כי הגבר רצח את אשתו סמאר ולאחר מכן דקר את עצמו וניסה להתאבד.

לזוג שלושה ילדים בשנות העשרים ולפי מכרים היו פרודים. שכנה בבית הצמוד סיפרה שהבוקר ראתה את הגבר, מלצר במסעדה מוכרת בעיר, כשהוא אוחז בסכין. "הוא היה מולי,עם הסכין, הסתכל עלי דקה ככה עם העיניים שלו, פחדתי", שחזרה ג'והיינה כראם השכנה. "הכנתי קפה לבעל שלי והתכוונו לצאת למרפסת הכניסה כשראינו את הגבר. צעקתי עליו מה אתה עושה פה, צא מפה, בעלי לא הספיק לגרש אותו והוא עבר לבית שלהם דרך המרפסת".
.

סמאר קלאסני, נרצחה לפי החשד בידי בעלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, אתר רשמי
נדקרה בדירה ונפצעה אנוש. סמאר קלאסני/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

עוד הוסיפה כי ראתה את הגבר דוחף את האישה וסוגר אחריו את הדלת. "שמענו צעקות. היא צעקה הרבה הרבה 'הצילו', 'תעזרו לי' ובעלי צעק לו 'תעזוב את אשתך'. הוא כנראה שם לה משהו שורף בפנים. לא מגיעה לה, אישה כזו".

עוד סיפרו שכנים כי לא ראו את הגבר כמה חודשים. לדבריהם היה מסובך כלכלית והייתה לו חיבה להימורים. על רקע זאת, ניסה להתאבד מספר פעמים ולפני כמה חודשים אושפז במצב קשה עם דקירות מרובות.

שכן נוסף, פאדי, סיפר כי ראה את הגבר דוקר את עצמו ולאחר מכן הוא פתח את הדלת הראשית. "ביצעתי החייאה באישה ושכן אחר תפס אותו", שחזר. "פחדתי שידקור אותי. הם היו זוג למופת. היו שקטים. הוא השתגע ודקר אותה שלוש דקירות בלב ואחר כך אמר לי 'תציל אותה תציל אותה'. אני בעצמי עם טראומה ממה שקרה".

עוד בוואלה!

חשד לרצח: בן 28 נורה למוות ברכבו בכפר ג'ת

לכתבה המלאה
חשד לניסיון רצח: גבר ואישה נמצאו במצב קשה ואנוש בדירה בחיפה. תמונת שוטרים במקום האירוע. 12 ביוני 2022.. דוברות משטרת ישראל
דקר את אישתו ואחר כך פצע עצמו. הזירה בחיפה/דוברות משטרת ישראל

הפראמדיקים של מד"א חנן זוהר ושחר עטיאס שהוזעקו למקום סיפרו שהאישה נמצאה במקום ללא דופק ונשימה, והגבר נמצא מחוסר הכרה. "נכנסנו לדירה וראינו גבר ואישה כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם", אמרו. מיד התחלנו לבצע באישה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותם לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קריטי". המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ומסרה כי אינם מכירים תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג ושלא הי מוכרים לרשויות הרווחה.

הלילה תאופיק ערו, תושב כפר ג'ת בן 28, נורה למוות בשכונת מגוריו בזמן שישב ברכבו. נראה כי אלמוני ירה בו דרך חלון מכוניתו, אחר-כך הסתלק רגלית למטע זיתים סמוך ושם נעלמו עקבותיו של היורה.

צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה אך בסופן נקבע מותו של ערו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, הרקע והנסיבות בבדיקה. תאופיק ערו, נטול עבר פלילי, רווק בעל פנצ'ריה שנקלע לחובות, היה מוכר לרבים בכפר. בהערכת מצב לילית הוחלט כי החקירה תועבר ליחידה המרכזית של מחוז חוף וטרם נעצר איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully