וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתוך שניות הם היו מגואלים בדם": פצוע אנוש ושני פצועים בינוני בקטטה בחדרה

עודכן לאחרונה: 11.6.2022 / 3:47

השלושה נדקרו ככל הנראה בעקבות סכסוך בין שכנים. זהות מבצעי העבירה ידועה למשטרה, והיא החלה בסריקות אחריהם. גורם המכיר את הדמויות המעורבות סיפר כי לקטטה קדם אירוע אלים נוסף, שהתרחש ככל הנראה יום לפני כן

שלושה בני אדם נדקרו אתמול (שישי) בקטטה רבת משתתפים ברחוב החלוץ בשכונת גבעת אולגה שבחדרה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לפצועים, בן 24, תושב נתניה במצב במצב אנוש, ושני בני 35 מחדרה במצב בינוני, ופינו אותם לבית החולים הלל יפה שבעיר. הקטטה החלה ככל הנראה בשל סכסוך שכנים.

"שמעתי צעקות וחריקות של רכבים שנסעו בפראות. יצאתי החוצה וראיתי קטטה עם מספר משתתפים בכמה זירות", סיפר שכן המתגורר במקום, "תוך שניות כמה צעירים היו מגואלים בדם. היתה בהלה גדולה ולרגע חשבתי שיש פה פיגוע. אנחנו בערב שבת ותמיד שקט פה לגמרי זה היה ממש מפחיד".

שלושה פצועים באורח אנוש ובינוני בקטטה בחדרה. 11 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"היתה בהלה גדולה, לרגע חשבתי שיש פה פיגוע", חדרה/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

כוחות גדולים של משטרה הוזקעו לזירה עם פרוץ הקטטה והלו לחצוץ בין הצדדים. בתום האירוע החלו השוטרים לסרוק אחר מבצעי העבירה, שזהותם ידיעה. כמו כן, החלו הכוחות באיסוף ממצאים מהזירה במסגרת חקירה שנפתחה.

מהמשטרה נמסר כי הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה. לוואלה! נודע כי הקטטה החלו ככל הנראה בעקבות סכסוך בין שכנים. כמו כן, גורם המכיר את הדמויות המעורבות סיפר כי לקטטה אירוע מקדים, שהתרחש ככל הנראה יום לפני כן.

חובשי מד"א דניאל שבע ופיליפ נובחוב סיפרו כי "כשהגענו לרחוב ראינו את שלושת הפצועים שהיו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות ומדממות בגופם. מיד התחלנו בבדיקות וטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ונוזלים. הכנסנו אותם לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully