וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מזרק אפיפן שהוצב בתחנה: חייו של בן 5 ניצלו לאחר שלקה בהתקף אלרגיה ברכבת

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 12:26

הילד לקה בהתקף כששהה עם אימו בקרון בתחנת ת"א-ההגנה, אולם מזרק האפיפן שהיה ברשותם היה תקול, והילד איבד את הכרתו. פקח הרכבת הבחין בהם והזעיק את עזרת הצוות, שהביא מזרק אפיפן שנמצא בתחנה, וזה הוזרק לילד בזמן. "מודים על הזכות שהיתה לנו להציל אותו"

בווידאו: צפיפות עומס ואיחורים בעקבות שיבושים בתחנות ת"א של הרכבת, 10 בפברואר 2022/יפעת רוזנברג

ילד בן 5 ניצל אתמול (רביעי) לאחר שלקה בהתקף אלרגיה חמור כששהה על קרון בתחנת הרכבת, ובעזרת צוות הרכבת ועוברי אורח ניתן לו זריקת אפיפן, שהצילה את חייו. המזרק, כמו ציוד מציל חיים אחר, מצוי בערכות הרפואה המוצבים בכל הרכבות ותחנות הרכבת.

האירוע התרחש בתחנת הרכבת תל אביב-ההגנה, שם הבחין פקח הרכבת גל אלון בהתרחשות באחד הקרונות. לדבריו, כשהגיע לקרון ראה את הילד מחוסר הכרה ללא נשימה יחד עם אימו, שסיפרה שלקה בהתקף אלרגיה אך היא לא הצליחה להזריקי לו את מזרק האפיפן כי הוא תקול.

הפקח עדכן את צוות הרכבת באזור, שהזעיקו צוות מד"א, ובמקביל קראו במערכת הכריזה כדי להזעיק אנשי רפואה למקום, וכן הביאו את ערכת הרפואה שהכילה את מזרק האפיפן. בעזרת איש רפואה ששהה במקרה אותו זמן הרכבת, המנה הוזרקה לילד. מספר דקות לאחר מכן הגיעו צוותי מד"א והוא פונה לבית החולים במצב יציב.

תחנת רכבת הרצליה. ראובן קסטרו
זריקת האפיפן שהוצבה בתחנה הצילה את הילד. תחנת רכבת/ראובן קסטרו

"אני שמח ומודה על הזכות שהיתה לי ולכל מי שעזר בהצלת חייו של הילד", אמר אלון, והוסיף: "אני מנצל את ההזדמנות להדגיש לכלל הנוסעים על הימצאותו של ציוד רפואי מציל חיים ברכבות ובתחנות, ובכל מקרה חירום, רפואי או אחר, צוותי הרכבת זמינים עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully