וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: אין ראיות לפשע בהיעלמות עיתונאי בריטי ותושב מקומי

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 10:52

כדורגלן העבר האגדי פלה הצטרף לקריאות למצוא את השניים שנעלמו לפני שלושה ימים באזור מרוחק באמזונס. אדם אחד נעצר כשברשותו סמים ותחמושת

הרשויות באמזונס שחוקרות את היעלמות העיתונאי הבריטי ומומחה מקומי לא מצאו עדיין ראיות לפשע, שלושה ימים לאחר שהשניים נעלמו באזור מרוחק ביערות הגשם. המשטרה במערב ברזיל הודיעה אתמול (חמישי) כי החקירה לגבי ההיעלמות של דום פיליפס וברונו פררה הובילה למעצר של אדם אחד.

החשוד נעצר כשברשותו סמים, רובה ותחמושת צבאית. זהותו לא פורסמה. מוקדם יותר אתמול, מקורות משטרתיים אמרו כי עצרו אדם בשם אמרילדו דה קוסטה אוליוורה תחת אישומים דומים. עם זאת, מפקד המטרה אמר לכתבים כי מוקדם מדי מכדי לקשור את אחד החשודים להיעלמות. על פי דיווחים, דה קוסטה, המכונה פלאדו, איים על פיליפס ופררה ועל קבוצה של 13 מקומיים בשבת בבוקר.

דום פיליפס, עיתונאי בריטי שנעלם בברזיל. טוויטר, אתר רשמי
העיתונאי הבריטי שנעלם. דום פיליפס/אתר רשמי, טוויטר

אתמול הצטרף לקריאה למצוא את השניים גם כדורגלן העבר פלה, ואיתו שחקנים מפורסמים אחרים כמו גם שחקנים וזמרים מברזיל. ג'ון קרי, השליח המיוחד של ארצות הברית בנושא האקלים, אמר כי יבדוק את המקרה.

על פי גורמים רשמיים, מסע החיפוש התרחב ל-250 איש, שני מטוסים, שלושה רחפנים ו-16 סירות. מומחי לוחמה בג'ונגלים הצטרפו לחיפושים גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully