וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא קופץ אחריך": אדם באריזונה טבע לאחר ששוטר סרב להצילו

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 13:24

"אני עומד לטבוע, אני טובע", צעק שון ביקינגס בן ה-34, על פי התמלול של סרטון שצולם ב-28 במאי, לאחר שנכנס בניגוד לחוק למאגר מים בטמפה, ולא הצליח לשחות

אדם נהרג באריזונה בחודש שעבר לאחר ששוטרים התעלמו מקריאותיו לעזרה, כך עולה מהתמלול של הסרטון במצלמת הגוף של השוטרים.

"אני עומד לטבוע, אני טובע", צעק שון ביקינגס בן ה-34, על פי התמלול של סרטון שצולם ב-28 במאי, לאחר שנכנס בניגוד לחוק למאגר מים בטמפה, ולא הצליח לשחות. אחד השוטרים - המכונה שוטר 1 - ענה לו, על פי התמלול: "אוקי, אני לא מתכוון לקפוץ אחריך".

שוטרים הוזעקו לגשר הולכי הרגל אלמור לאחר שדיווח להם על עימות בין ביקינגס לחברו. השניים שיתפו פעולה עם השוטרים, שהגיעו למקום לאחר 5 בבוקר שעון מקומי. הם הכחישו כי רבו והתקוטטו, על פי דיווח של ערוץ ניוז 12 המקומי.

"בשלב הזה, בשוטרים לא ראו סיבה להישאר במקום", אמר אנדי אנדרסון, עוזר לשעבר במשטרת פיניקס. לשוטרים גם לא היה ניסיון בהתמודדות עם אנשים בעלי בעיות נפשיות, הוא אמר.

שון ביקינגס, טבע במאגר מים באריזונה. טוויטר, אתר רשמי
שון ביקינגס טבע לאחר ששוטר סרב לקפוץ אחריו למים ולהציל אותו/אתר רשמי, טוויטר

בזמן שהשוטרים ערכו בדיקות רקע לגבי השניים במאגר המידע, ביקינגס טיפס על גדר המתכת בגובה 1.2 מטר ונכנס למים. הוא נראה בסרטון מטפס על הגדר ויורד לאגם באומרו "אני הולך לשחות". שוטר אמר לו כי אסור לו לשחות במאגר, אך לא עצר אותו. לדברי אנדרסון, לשוטרים לא היתה סמכות לעצור אותו.

ביקינגס שחה כ-30 מטר לפני שהחל להתקשות. המשטרה לא פירסמה את כל הסרטון משום שהוא קשה מדי, אך סיפקה את התמלול, שלפיו ביקינגס אומר לשוטרים שהוא טובע, ואילו הם מורים לו לשחות לעמוד ולאחוז בו. "אני לא יכול" הוא צעק בחזרה.

שוטר אחד ניסה להגיע לסירה. רשויות העיר לא מסרו אם צוות ההצלה של העיר הגיע למקום. משטרת טמפה החלה לחפש אחר ביקינגס וגופתו נמשתה מהאגם קצת אחרי 11 בבוקר. שלושת השוטרים שצפו בטביעה הוצאו לחופשה מנהלתית במהלך החקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • אריזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully