וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות וקנס כספי לאביו של הזמר עומר אדם שהורשע בעבירות מס

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 13:13

בית המשפט גזר על יניב אדם 6 חודשי עבודות שירות וקנס כספי בסך מאה אלף שקלים במסגרת הסדר טיעון. אדם הודה שלא דיווח על הכנסות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקלים שנצברו מפעילותו בגיאורגיה, בפרשה בה נאשמים גם שותפיו גל הירש, עודד שכנאי ומיכאל בנימיני

יניב אדם. אבשלום ששוני, מעריב
יניב אדם/מעריב, אבשלום ששוני

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (רביעי) עונש של שישה חודשי עבודות שירות וקנס כספי בסך מאה אלף שקלים על יניב אדם, אביו של הזמר עומר אדם, שהורשע בשורת עבירות מס. אדם הורשע במסגרת הסדר טיעון לאחר שהודה שלא דיווח על הכנסות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקלים שנצברו מפעילותו בגיאורגיה, וזאת כחלק מפרשה שעדיין מתנהלת בבית המשפט, בה שבה נאשמים גם שותפיו גל הירש, עודד שכנאי ומיכאל בנימיני.

על פי כתב האישום בו הורשע, יניב אדם פעל בין השנים 2009-2007 באמצעות חברה זרה בבעלותו, לצורך מתן שירותי ייעוץ ביטחוני, אימון צבאי ותיווך בעסקאות למכירת ציוד צבאי עבור משרד ההגנה בגיאורגיה. עוד נכתב כי רווחי השותפות חולקו לשותפים, ובכלל זה ליניב אדם, באמצעות העברות כספים מחשבונות חברות זרות בחו"ל ובאמצעות העברות מחשבונות השותפים וחברותיהם הפרטיות לבין עצמם.

"בית המשפט אימץ את הסדר הטיעון בין המדינה לבין יניב אדם, בו לקחה הפרקליטות בחשבון את לקיחת האחריות המוקדמת של יניב אדם בביצוע עבירות המס, את תשלום מלוא המס שהיה חייב בו ואת חלוף הזמן", נכתב בהודעת פרקליטות מיסוי וכלכלה.

עומר אדם. ניר פקין
עומר אדם/ניר פקין

בית המשפט התייחס בהחלטתו לעברו של אדם וכתב בין היתר כי "מדובר בנאשם ללא כל הרשעות קודמות, שהודה ונטל אחריות על מעשיו בהזדמנות הראשונה שניתנה לו".

פרקליטות מיסוי וכלכלה מסרה לאחר גזר הדין: "אנחנו מברכים על כך שבית המשפט קבע כי ההסדר המוסכם שנחתם עם יניב אדם, אחד הנאשמים בפרשת המס מפעילות ביטחונית בגיאורגיה, הוא הסדר ראוי. ההסדר מגלם, בין היתר, את לקיחת האחריות הפלילית של הנאשם, הודאתו בביצוע עבירות מס על רווחים שנצברו מהפעילות המשותפת שלו, של גל הירש ואחרים, ותשלום המס על ידו".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully