וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין: מורה נהרגה, ו-30 איש, בהם 14 תלמידים, נפצעו כשרכב דרס עוברי אורח

8.6.2022 / 21:28

דובר של משטרת ברלין, מרטין דמס, אמר כי התקרית אירעה ברחוב הקניות קורפורסטנדאם במערב הבירה. נהג הרכב הדורס, גרמני בן 29 ממוצא ארמני נעצר. עדיין לא ברור המניע. על פי דיווח בילד, נמצא מכתב הודאה ברכב

רכב דרס היום (רביעי) קהל של הולכי רגל במערב ברלין, הרג מורת בית ספר ופצע 30 אנשים, בהם 14 תלמידים - ונכנס בחלון ראווה של כלבו. התלמידים הם ממדינת הסן.

התקרית התרחשה ברובע שרלוטנבורג. על פי דובר של שירותי הכבאות בברלין, חמישה מהנפגעים פצועים באורח אנוש. דובר של משטרת ברלין, מרטין דמס, אמר כי התקרית אירעה ברחוב הקניות קורפורסטנדאם, סמוך לכנסיית קייזר וילהלם ממוריאל במערב הבירה. כ-60 לוחמי אש הגיעו לזירה.

הדורס, שנהג במכונית רנו, נעצר על ידי עוברי אורח כשניסה לברוח והוסגר למשטרה. מדובר באזרח גרמני ממוצא ארמני בן 29.

מכתב הודאה נמצא ברכבו, על פי העיתון בילד, שציטט חוקר. במכתב נכתב כי "זאת לא היתה תאונה. מישהו משתולל, רוצח בעל דם קר". שרת הפנים של ברלין, איריס שפרנגר, הכחישה כי נמצא מכתב כזה, ומדובר בשלט כלשהו.

רכב דרס הולכי רגל בברלין, 8 ביוני 2022. טוויטר, אתר רשמי
זירת הדריסה בברלין/אתר רשמי, טוויטר

מטפלים בפצועים בזירת הדריסה בברלין

המשטרה הגרמנית אישרה כי החשוד הוא גבר. היא מסרה לאתר Tages Spiegel כי לא ידוע לעת עתה האם מדובר בתאנת דרכים או אירוע מכוון. "עצרנו את הנהג ואנחנו מבררים את העניין", נמסר.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הזירה

רכב סע לתוך קהל בברלין, 8 ביוני 2022. טוויטר, אתר רשמי
זירת הדריסה בברלין/אתר רשמי, טוויטר

התקרית התרחשה בסמוך לזירה של מתקפה קטלנית שאירעה ב-19 בדצמבר 2019, כשאניס אמרי, מבקש מקלט תוניסאי עם קשרים איסלמיסטיים, חטף משאית, הרג את הנהג, דרס ציבור הולכי רגל בשוק חג המולד, הרג 11 בני אדם ופצע עשרות אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully