וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: הפגנות לאחר מסיבת דראג שכללה גם ילדים

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 20:59

הופעת דראג בבר בדאלאס, שנערכה לרגל חודש הגאווה, הזמינה את ההורים והילדים למסיבה כדי "להפיץ את האושר שטמון במי שאנחנו". הורים ותושבים זועמים הפגינו מחוץ לאירוע - וחבר קונגרס רפובליקני הבטיח לחוקק חוק נגד עריכת אירועים דומים

אירוע במסגרת חודש הגאווה שנערך בבר של הקהילה הלהט"בית בדאלאס שבטקסס עורר מחלוקת עזה בסוף השבוע האחרון, בעקבות מסיבה שערך המועדון "Mr. Misster" , שנקראה "Drag The Kids To Pride". על פי דיווח "דיילי מייל", במסגרת האירוע, הורים הוזמנו להביא את הילדים שלהם להופעת דראג בבוקר, שבה השתתפו ילדים שרוקדים עם גברים בבגדי דראג.

בעקבות האירוע הגיעו למקום מפגינים זועמים, אך מארגני האירוע והמשתתפים המשיכו בתוכניות ואמרו כי זאת "הזדמנות לאנשים לחלוק באושר שבהשלמה עצמית". בתמונות וסרטונים של מהמסיבה נראים מבוגרים יושבים על כיסאות גבוהים סביב מסלול צר באמצע החדר, ומסביב "מלכות דראג" בשמלות רקדו לצד הבמה והזמינו את הילדים ללכת על המסלול. המשתתפות חטפו שטרות של דולר מידי הילדים.

דראג קווין במהלך מצעד הגאווה בנגקוק. רויטרס
דראג קווין במצעד הגאווה בבנגקוק/רויטרס

המפגינים האשימו את ההורים בכך שהם מסכנים את הילדים ומכינים אותם לעולם לא ראוי. אחד מהם אמר כי ההורים מאפשרים לפוליטיקאים דמוקרטים לתמוך בפדופיליה. נציג של הבר אמר מנגד כי האירוע סיפק אווירה בטוחה וידידותית למשפחות כדי לחגוג את מי שהם. לדבריו, הכסף שגויס באותו אירוע נתרם לארגונים להט"בים בקהילה.

עם זאת, בריאן סלייטון, חבר בית הנבחרים הרפובליקני של טקסס, שמייצג מחוז מחוץ לדאלאס, הודיע כי יציג חוק בבית הנבחרים של המדינה בימים הקרובים שיאסור כניסת ילדים להופעות דראג. לדבריו, הצעד הוא תגובה להופעת הדראג המקומית שאיפשרה את כניסת הילדים.

"החקיקה תגן על ילדים מהופעות דראג והופעות לא ראויות אחרות", נאמר בהצהרה של סלייטון. "האירועים בסוף השבוע מבעיתים ומראים מגמה מעוותת שבה מבוגרים סוטים אובססיביים עם הפיכת ילדים קטנים למושא סקס", אמר. "בתור אב לשני ילדים צעירים, לעולם לא אקח את ילדיי להופעת דראג ואני יודע ששאר עמיתיי הרפובליקנים לא יעשו זאת גם כן. הגנה על הילדים שלנו אינה מספיקה, והאחריות שלנו בתור מחוקקים היא להרחיב אותה למה שקורה ברחבי טקסס". סלייטון הבטיח להמשיך "להיאבק" כדי להביא לכך שטיפולים רפואיים להתאמה מגדרית ייחשבו "התעללות בילדים" בטקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully