וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיוון אליו אתם רואים את המתקן הזה מסתובב יקבע עד כמה אתם מיוחדים

3.10.2022 / 23:53

ברשת פרץ ויכוח סוער לאיזה כיוון המתקן המסתובב הזה נע - לימין או לשמאל. רק יחידי סגולה מצליחים לראות אותו זז לשני הכיוונים, ואתם?

לאיזה כיוון הם מסתובבים?/REDDIT

האשליה האופטית הבאה אולי מוכרת לכם מגרסאות דומות אחרות, אך היא הרבה יותר קשה לשליטה מהן ורק יחידי סגולה יצליחו לראות את שתי הפרשנויות האפשריות שלה בבת אחת. לכאורה מדובר בשאלה פשוטה, לאיזה כיוון המתקן הזה מסתובב - ימינה או שמאלה? בעוד שחלק סבורים שהוא מסתובב עם כיוון השעון, אחרים מוכנים להישבע שהוא זז נגד.

הסרטון המתעתע שותף בטיקטוק ע"י המשתמש Hectic Nick, לצד השאלה "האם האנשים במתקן מסתובבים בכיוון השעון ימינה או נגד כיוון השעון שמאלה?". הסרטון הוצף בתגובות: "הוא מסתובב ימינה. אני ממש לא מסוגל לראות אותו מסתובב שמאלה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה זז שמאלה. כואב לי הראש מניסיון לראות אותו זז לכיוון השני". אחד שהצליח לראות גם וגם כתב: "זה לקח לי קצת זמן אבל פתאום זה נראה שהמתקן מסתובב לכיוון השני ממה שראיתי בהתחלה. זה עובד, תנו לזה זמן".

צפו והחליטו בעצמכם:

לאיזה כיוון מסתובב המתקן?

ימין
שמאל
גם וגם!
5297 משתתפים

זה לא כל כך משנה אם בעיניכם הוא זז לימין או לשמאל, אבל אם אתם מצליחים לראות אותו מסתובב גם ימינה וגם שמאלה ולמעשה לשלוט בעזרת המוח שלכם על כיוון התנועה שלו - אתם אנשים מאוד מאוד מיוחדים. מתברר שרק 1% מהנשאלים מסוגל לראות את המתקן מסתובב לשני הכיוונים.

שימו לב שהמרחק והעובדה שהמתקן מוסתר בחלקו ע"י העצים רק מסייע לאשליה האופטית הזאת לעבוד לנו על המוח. השאלה היא האם אתם הצלחתם לעבוד עליה בחזרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully