וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמים למראה ומשכיל": מייסד ארגון ניאו נאצי נכלא ל-8.5 שנים בלונדון

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 15:47

אלכס דיוויס, סטודנט לשעבר לפילוסופיה, נמצא אשם בעברות טרור ב-17 במאי. הוא ייסד את ארגון נשיונל אקשן הניאו נאצי שהוצא מהחוק בבריטניה. בין חברי הארגון, אליס קאטר, שהיתה מועמדת בתחרות יופי בשם "מיס היטלר" וכינתה את עצמה "נסיכת בוכנוואלד"

מייסד ארגון ניאו נאצי ידוע לשמצה שחדר למשטרה ולצבא הבריטי קיבל היום (שלישי) עונש מאסר של שמונה שנים וחצי בבית המשפט בלונדון בבריטניה, כך דיווחה רשת סקיי ניוז.

אלכס דיוויס, סטודנט לשעבר לפילוסופיה נמצא אשם בעברות טרור ב-17 במאי. התביעה תיארה אותו "קיצוני הקיצונים" בעל מקום מיוחד בהיסטוריה לאדם שייסד שתי קבוצות ימין קיצוניות נפרדות, שהוצאו מהחוק במסגרת חקיקה נגד טרור.

דיוויס היה האחרון בקבוצה נשיונל אקשן הניאו נאצית שנכלא לאחר שהורשע בניהול הארגון שהוצא מהחוק בשל עידוד לרצח של חברי פרלמנט בבריטניה. ארגון הפעולה הלאומית הוצא מהחוק בדצמבר 2016 לאחר שהוגדר ארגון טרור. ההחלטה לאסור על פעילות הארגון נפלה בעקבות הרצח של ג'ו קוקס, חברת פרלנט מהלייבור, בידי איש ימין קיצוני ביוני באותה שנה.

אליס קאטר היא מיס היטלר 2016. PA, צילום מסך
אליס קאטר או "מיס היטלר"/צילום מסך, PA
בכיכר הפרלמנט בלונדון, אנדרטה לזכרה של חברת הפרלמנט הבריטי ג'ו קוקס שנרצחה על ידי מתנקש,. רויטרס
אנדרטה לזכרה של חברת פרלמנט ג'ו קוקס שנרצחה, לונדון/רויטרס

על פי התביעה, הקבוצה הציבה כיעד חברות פרלמנט שתומכות בהגירה. בין חברי הקבוצה נמצאת גם אליס קאטר, שהיתה מועמדת בתחרות יופי בשם "מיס היטלר" וכינתה את עצמה נסיכת בוכנוואלד.

תחרות "מיס היטלר" עלתה לראשונה ב- 2014 והחזיקה מעמד שלוש שנים. המועמדות בתחרות נדרשו לשנוא יהודים ולהעריץ את היטלר והרייך בשלישי. כדי להתקבל, המועמדות הפוטנציאליות התבקשו לפרסם ברשת החברתית VKontakte תמונות סקסיות שלהן בעלות אופי נאצי - ולזכות בכמה שיותר לייקים ושיתופים.

התובעים אמרו כי היה "סטודנט תמים למראה, משכיל ואינטליגנטי", באוניברסיטת וורוויק, כשייסד את הארגון, שמטרתו היתה לגייס סטודנטים וצעירים למטרה הניאו נאצית.

על פי סקיי ניוז, לקבוצה היו שאיפות פרה מיליטריסטיות עם דגש על אגרוף, אמנות המלחמה וקרבות סכינים. החברים אספו סכינים, רובים, אגרופנים, מחבטי בייסבול, תרסיסי פלפל וקשתות וחצים.

נשיונל הגדירה את עצמה ארגון "ג'יהאדיסטי לבן בסגנון שנות ה-30 ומוקדש למלחמת גזע כוללת", אמר התובע ברנבי ג'יימסון. "הארגון תמך באותן מטרות ואידיאולוגיות נאציות - טיהור אתני של כל מי שלא מתאים למודל הארי נאצי: יהודים, מוסלמים, אסייתים, שחורים, הומואים וכל ליברלי שהוא", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully