וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה חדשה בבני ברק: חונים ומסירים את לוחיות הרישוי - כדי להימנע מדוחות

16.6.2022 / 20:20

תושבי שכונת פרדס כץ מתמודדים לאחרונה עם בעיית חניה שמתרחבת. בעלי מכוניות מחנים את רכבם באזור התעשייה שסמוך לשכונה, ומסירים את לוחיות הרישוי כדי להימנע מתשלום. "ההתעלמות של העירייה מעניקה רוח גבית לאנשים שעושים את זה"

בווידאו: חונים ומסירים את לוחיות הרישוי - כדי להימנע מדוחות/מערכת וואלה!

תושבי הרחובות המערביים של שכונת פרדס כץ בבני ברק גילו בחודשים האחרונים כי מקומות החניה המצומצמים לכתחילה שלהם "נתפסו" על ידי מכוניות, שהבעלים שלהן מצאו דרך יצירתית להעמידן ברחוב מבלי לחשוש לקבל דוח מהעירייה - הסרת לוחית הרישוי של המכוניות.

לדברי ג', תושב רחוב יונתן בשכונה, הגובלת באזור התעשייה של מגדלי ב.ס.ר, "מצוקת החניה שהייתה מתמיד חלק מתנאי החיים בשכונה הפכה לסיוט של ממש". ג' הסביר כי אנשים שמגיעים למרכז העסקים במשך היום, מבקשים להימנע מעלויות החניה בחניוני המגדלים והחניונים הפתוחים הסמוכים ומחנים את המכוניות שלהם ברחובות השכונה.

מכונית ללא לוחית רישוי בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מכונית ללא לוחית רישוי בבני ברק/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מכונית ללא לוחית רישוי בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מכונית ללא לוחית רישוי בבני ברק/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

העירייה, שמודעת לבעיות החניה במקום, מאפשרת חניה חינם לתושבי הרחובות הללו החל מהשעה 17:00 בערב. אולם, גם עם ההיתר הזה, התופעה של כלי הרכב נטולי לוחית הרישוי הולכת ומתרחבת.
לדברי ג' ותושבים נוספים, נעשו ניסיונות לפנות למוקד העירוני בנושא, אך לא ננקטו פעולות לפינוי כלי הרכב.

"ההתעלמות של העירייה מעניקה רוח גבית לאנשים שעושים את זה", אמר ג'. מי אלו אותם האנשים? ג' נזהר מלהפנות אצבע מאשימה. מסיור במקום לא קשה להבחין כי האזור מרושת במוסכים, בעיקר מצפון לרחובות אלו. העובדה שמכוניות אלו מתחלפות ואינן נטושות ברחוב למשך שבועות ארוכים, אלא משנות את מיקומן אחת לכמה ימים, מובילה למסקנה כי אכן מדובר ב"פטנט" חדש לחניה חינם לבעלים, אבל על חשבון התושבים.

ממשטרת ישראל נמסר כי "ככלל התופעה המתוארת בפנייתך אינה מוכרת לתחנה. ככל שהרכב אינו גנוב הרי הוא מוגדר כנטוש ומטופל על ידי גורמי העירייה".

מעיריית בני ברק לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully