וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד של דיסנילנד פריז הפריע להצעת נישואין - והרשת געשה

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 14:47

הסרטון בן 21 השניות, שהועלה לאתר רדיט ונהפך ויראלי, מתחיל בבחור שיורד על ברך אחת בעודו מחזיק בטבעת ומתכונן להציע נישואיםלבת זוגו, כשעובד של הפארק מתפרץ פנימה בין השניים וחוטף את הקופסה של הטבעת

עובד של חברת דיסני נהפך למושא ללעג וביקורת ברשתות החברתיות לאחר שסרטון שבו הוא נראה מפריע להצעת נישואים של זוג בדיסנילנד פריז נהפך ויראלי.

הסרטון שהועלה לרדיט בפורום "I Am a Total Piece of S**t", שותף יותר מ-85 אלף פעמים. הכותרת של הסרטון: "POS destroyed my best friend's moment. He asked for permission beforehand."

דובר של דיסני אמר לניוזוויק כי הצעת הנישואים קרתה בדיסנילנד פריז על גבי במה כשברקע הטירה של היפיפייה הנרדמת.

הסרטון בן 21 השניות מתחיל בבחור שיורד על ברך אחת בעודו מחזיק בטבעת ומתכונן להציע לבת זוגו, כשעובד של הפארק מתפרץ פנימה בין השניים, וחוטף את הקופסה של הטבעת. חלק מהצופים נראו מבולבלים וחלקם קראו קריאות בוז לעובד שהפריע להצעת הנישואים.

דיסנילנד פריז נפתח מחדש לאחר סגר הקורונה. רויטרס
דיסנילנד פריז/רויטרס

על פי חשבון המשתמש u/wasgehtlan שהעלה את הסרטון לרדיט, בן הזוג אף שאל עובדת של הפארק אם זה בסדר לערוך את הצעת הנישואים שם. "העובדת אישרה, ואז עובד אחר של הפארק רץ לעברו וחטף את הטבעת" נכתב בתגובה לסרטון.

דובר של דיסנילנד פריז אמר בתגובה "אנחנו מתחרטים על האופן שבו האירוע קרה. התנצלנו בפני הזוג והצענו לפצות אותם". משתמשים של רדיט מיהרו להגיב לסרטון, כשאחד מהם כתב "הוא כל כך גא בעצמו", ואחר הגיב, "תראו כמה הוא 'פאקינג' מרוצה מעצמו" לגבי העובד שהפריע לזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully