וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר שח"כ פינטו קראה לסיוע: סבתה אותרה בריאה ושלמה

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 16:34

חברת הכנסת כתבה בפייסבוק כי סבתה סימי אלימלך נעדרת מאז אתמול - וביקשה מהציבור לסייע בחיפוש אחריה. כ-5 שעות לאחר מכן, נמצאה לא רחוק מביתה. אלימלך, תושבת בת ים ובת 84, חירשת ודוברת את שפת הסימנים, ומתקשה מעט בהליכה. "אני ומשפחתי מודאגים נורא"

ח"כ שירלי פינטו (ימינה) הודיעה היום (שני) כי סבתה, סימי אלימלך, נעדרת. כחמש שעות לאחר שהודיעה - אותרה כשהיא בריאה ושלמה, לא רחוק מביתה שבבת ים.

"סבתא שלי, סימי אלימלך, בת 84, חירשת, יצאה אתמול בבוקר מביתה בבת ים ועד כה לצערי, לא נמצאה", מסרה חברת הכנסת בעת הדיווח לציבור. "אני ומשפחתי מודאגים נורא. אבקש את סיועם של הציבור בניסיון לאיתורה. אם נתקלתם בה, אנא ידעו אותי".

שירלי פינטו עם סבתה. מערכת וואלה!, אתר רשמי
פינטו וסבתה, סימי אלימלך/אתר רשמי, מערכת וואלה!

אלימלך, חירשת אף היא, דוברת את שפת הסימנים. היא יצאה מביתה אתמול בשעה 11:00. בפוסט שפרסמה ח"כ פינטו נכתב כי גובהה של סבתה כ-1.50, כי שיערה לבן וקצר וכי היא מתקשה מעט בהליכה. ביום בו נעלמה היא לבשה שמלה קיצית.

"כל היודע על דבר מקום הימצאה מתבקש ליצור קשר במידי עם היועצת שלי ליאת: 054-5210226", כתבה פינטו, "שתפו גם את הפוסט הזה".

פינטו, בת 33, היא חברת הכנסת החירשת הראשונה. היא נולדה וגדלה בקריית ביאליק, בת לאב חירש ולאם חירשת ועיוורת, נשואה ואם לשניים. בכנסת הנוכחית היא חברה בוועדת הפנים והגנת הסביבה, ועדת החינוך, התרבות והספורט ובוועדת העבודה והרווחה, וראש ועדת המשנה לנגישות עירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully