וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: קיבלה ספה בחינם מקרייגליסט - ומצאה עשרות אלפי דולרים

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 11:22

אישה שחיפשה רהיטים לבית החדש, מצאה מודעה שפירסמה סט ספות בחינם. היא קפצה על המציאה ואספה את הספות. בכרית אחת מהן הוחבאו מעטפות עם 36 אלף דולר

אישה מקליפורניה גילתה מציאה מדהימה לאחר שמצאה סט ספות מאתר קרייגליסט: יותר מ-36 אלף דולר שהוחבאו בתוך אחת הכריות.

ויקי אומודו מסן ברנרדינו חיפהה בקרייגליסט רהיטים לביתה החדש ומצאה הצעה בחינם שכללה שתי ספות וכיסא תואם.

אומודו אמרה לערוץ ABC7 בסוף השבוע כי חשבה שההצעה היא אולי גימיק בשל העובדה שלא נדרש תשלום. "אמרתי לעצמי, 'אולי זה גימיק. אתקשר לבדוק'". לאחר שהתקשרה למשפחה שמסרה את הרהיטים, אומודו גילתה שבן משפחה מת באחרונה, ולכן המשפחה מוכרת את כל נכסיו. "בדיוק עברתי דירה ואין לי רהיטים. התרגשתי מאוד, אז נסענו ואספנו את הרהיטים", אמרה אומודו.

כשהגיעו הספות לבית החדש, אומודו החלה לבדוק את מצבן וגילתה בליטה מוזרה באחת מכריות הספה. "חשבתי בתחילה שזאת כרית חימום", היא אמרה. אומודו הפשיטה את הכרית מהכיסוי וגילתה מעטפות מלאות באלפי דולרים במזומן.

"קראתי לבני, 'בוא מהר'! צרחתי. 'זה כסף! אני צריכה להתקשר לבחור!", היא סיפרה ל- ABC7. לדבריה, היא החזירה באופן מידי את המעטפות למשפחה שמסרה לה את הרהיטים. "אלוהים היה טוב אלי ולילדיי. כולם בריאים ושלמים. יש לי שלושה נכדים יפים, מה נותר לי לבקש מאלוהים?"

לאחר שהחזירה את הכסף לבני המשפחה, הם סיפרו לה כי מצאו גם כן מזומן מוחבא בכל רחבי הבית ונתנו לה אלפיים דולר כדי לקנות מקרר חדש כאות הוקרה. "לא ציפיתי לכסף . בהחלט לא", היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully