וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעות הבוקר: שיבושים בפעילות האוטובוסים בערים רבות ברחבי הארץ

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 7:38

איגוד עובדי התחבורה הציבורית מוחה על תנאי העסקתם של נהגי האוטובוסים בישראל, ועל מחסור בכ-4,000 נהגי אוטובוס. בעקבות השביתה ישותקו מרבית קווי עוטף ירושלים, המטרונית בחיפה, הקווים בעפולה, טבריה, מגדל העמק וקווים בין עירוניים לירושלים ולבאר שבע עד 08:30

עובדי התחבורה הציבורית המאוגדים בארגון כוח לעובדים שובתים היום (שני) בבוקר בין השעות 5:00-8:30. האיגוד מוחה על תנאי העסקתם של נהגי האוטובוסים בישראל, ועל מחסור בכ-4,000 נהגי אוטובוס. זוהי השביתה הארוכה ביותר בתחבורה הציבורית בחמש השנים האחרונות.

החברות שהושבתו הן סופרבוס ואפיקים תחבורה 2022 (לשעבר אגד תעבורה). בין השאר ישותקו מרבית קווי עוטף ירושלים, המטרונית בחיפה, הקווים בעפולה, טבריה, מגדל העמק וקווים בין עירוניים לירושלים ולבאר שבע. במהלך שעות השביתה הפגינו הנהגים בירושלים ובחיפה. מארגון כוח לעובדים נמסר כי אם לא יחול שינוי במגעים על שכר הנהגים, תתקיים שביתה בכל יום שני בחודש יוני.

עליה אל האוטובוסים תותר גם מהדלתות האחוריות באמצעות כרטיס רב קו דן אגד. קובי ליאני
אם לא יחול שינוי במגעים על שכר הנהגים, תתקיים שביתה בכל יום שני/קובי ליאני

"עד כה גילו הנהגים המאוגדים בכוח לעובדים איפוק רב", מסר ראיד משעל יו"ר ועד עובדי התחבורה של אלקטרה-אפיקים, "יצאנו לשתי שביתות אזהרה קצרות על פי הנחיות בית הדין לעבודה, ואנו מגבירים המאמצים בלית ברירה, ללא שיפור בשכר ימשיכו נהגים לעזוב את הענף. לצערנו זו הדרך בה השתנו תנאי הנהגים בעבר: ב-2015 וב-2018 הובילו השביתות שלנו לעליית שכר. אנו תקווה כי אולי הפעם, יציגו החברות והמדינה פתרונות מיטיבים גם ללא צורך בשביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully