וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התינוקת של גרבר", אן טרנר קוק, הלכה לעולמה בגיל 95

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 22:03

דיוקנה של קוק הפך ללוגו של חברת המזון לתינוקות בשנת 1931, לאחר ששכנתה שלחה רישום של פניה לתחרות שעליה הכריזה החברה. במשך שנים רבות נשמרה זהותה של קוק, שגדלה להיות מורה וסופרת מתח, בסוד, עד 1978. "היא תמשיך לחיות כסמל לכל התינוקות", אמרה חברת גרבר

אן טרנר קוק, שדיוקנה שימש כלוגו של חברת גרבר. GettyImages
"החיוך שלה שבה לבבות". אן טרנר קוק/GettyImages

אן טרנר קוק, שדיוקנה המצויר הודבק לצנצנות של המזון לתינוקות של חברת גרבר, הלכה לעולמה בגיל 95, כך דווח אתמול (שבת) ברשת CNN. חברת גרבר הודיעה על מותה ביום שישי. "שנים רבות לפני שהפכה לאם יוצאת דופן, למורה ולסופרת, החיוך שלה וסקרנותה עזת הביטוי שבתה לבבות בכל מקום. היא תמשיך לחיות כסמל לכל התינוקות", אמרה החברה. "אנחנו שולחים תנחומים למשפחתה של אן, ולכל מי שהיה לו את הזכות להכיר אותה".

מזון לתינוקות של גרבר עם דיוקנה של אן טרנר קוק. GettyImages
דיוקנה של אן טרנר קוק על המזון לתינוקות של גרבר/GettyImages

הלוגו שהתבסס על דיוקנה של קוק מלווה את חברת המזון יותר מתשעים שנה, מאז 1931, ומקורו בתחרות שעליה הכריזה החברה למציאת תינוק שיתאים למסע פרסום שלה. שכנה של משפחת קוק הגישה במסגרת התחרות רישום של פניה של התינוקת, והבטיחה להפוך אותו לציור אם היא תזכה. השופטים בתחרות בחרו בדיוקן והחליטו שהוא יישאר רישום. הדיוקן הפך ללוגו הרשמי של החברה, ולסמל המוכר למיליארדי צרכנים.

למרות הפרסום הרב והתפוצה העולמית שלה זכה הדיוקן, זהותה של קוק נשמרה בסוד. רק בשנת 1978 נחשפה זהותה של קוק, שבבגרותה עסקה בהוראה ובכתיבת ספרי מתח והתגוררה בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully