וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בן 34 מת מדום לב בזמן עבודתו בבית החולים בני ציון בחיפה

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 19:13

הרופא הוא מתמחה בכירורגיה. בית החולים בני ציון הביע צער על מותו. "זוהי טרגדיה גדולה, ואנו כואבים ועצובים מאוד, ומשתתפים בצערה של המשפחה", נאמר בהודעת בית החולים

ד"ר שאדי אסלאן (34) שהתמוטט ומת במהלך משמרת בבית החולים בני ציון בחיפה. ד"ר אביתר קינרייך, אתר רשמי
"טרגדיה גדולה". ד"ר שאדי אסלאן/אתר רשמי, ד"ר אביתר קינרייך

שאדי אסלאן, רופא בן 34 קרס היום (ראשון) באופן פתאומי במהלך עבודתו בבית החולים בני ציון בחיפה ומת מדום לב. מבית החולים נמסר כי הוא היה מתמחה בכירורגיה. בהודעת בית החולים נאמר: "בבית החולים המומים וכואבים את מותו של הרופא שנפטר מדום לב בעבודה בבית החולים. זו טרגדיה גדולה, ואנו כואבים ועצובים מאוד, ומשתתפים בצערה של המשפחה". בית החולים לא מסר פרטים נוספים.

אסלאן המנוח הותיר אחריו ילד ואישה בהריון. המשפחה התבשרה על מותו בתדהמה רבה בסביבות השעה 15:00. הלוויתו צפויה עוד הערב. עוד נמסר כי אישתו של אסלאן עובדת כאחות במחלקה פנימית בבית החולים.

"אני בהלם גדול ועוד לא מעכל את זה. הדמעות חונקות לי את הגרון", אומר לוואלה! ד"ר מוחמד עואד מטמרה, חברו הקרוב של ד"ר אסלן, שאף הוא רופא בית החולים, "הוא היה אחד הרופאים הכי טובים שלנו ואחד האנשים שהיה הכי כייף לעבוד איתם ולצידם, גם במישור האישי מדובר באיש טוב לב שהיתה זכות להכיר אותו, חבר מצוין שתמיד תמך ועזר. עבדתנו לילות ביחד, ראיתי אותו מציל חיים וראיתי אותו עוזר לקולגות. יהי זכרו ברוך".

"אהוב על כל תושבי הכפר"

"זו טרגדיה גדולה מאד", אומר לוואלה! פואד עווד, ראש המועצה המקומית מזרעה, "מדובר בבחור מוכשר מאד, מוכר מאד ואהוב מאד על כל תושבי הכפר שהיינו מאד גאים בהשגיו".

בארגון הרופאות והרופאים המתמחים "מרשם" קיבלו בזעזוע את ההודעה על מותו של אסלאן. "אנחנו שולחים תנחומינו למשפחתו ולחבריו ומצפים כי תוקם ועדת בדיקה לחקור את הטרגדיה הקשה הזו", נאמר בהודעת הארגון.

לפני שבוע הפגינו עשרות מתמחים ברפואה מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, בדרישה לשנות את ההחלטות לגבי קיצור התורנויות. המתמחים טוענים כי מתווה קיצור התורנויות שהוגש הוא "תעלול עלוב", וישפיע רק על כשלושה אחוזים מהמתמחים בישראל. המתמחים דורשים למלא את ההיתר הקובע שהתורנויות יקוצרו ל-16 שעות.

בתחילת שנת 2019 התמוטט הקרדיולוג ד"ר אורן זוסמן ומת בעקבות אירוע לב, בזמן שהיה במשמרת בבית החולים בילינסון. זוסמן היה בן 38 במותו.

  • עוד באותו נושא:
  • דום לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully