וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קילל את האקסית שלו בוואטסאפ - ויכנס לכלא למשך שנים

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 13:47

טייס איטלקי, שהגיע לדובאי במסגרת עבודתו, מצא את עצמו בעיצומו של הליך משפטי שעלול להיות ארוך ומסובך - והכל בגלל הודעת וואטסאפ. האקסית, שהכירה את החוקים באמירויות, ניצלה את שהותו שם כדי לסבך אותו

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

כבר שמענו רבות על החוקים הנוקשים באיחוד האמירויות, שאוסרים על גילויי חיבה בפומבי, צילום במקומות מסוימים, שתיית אלכוהול והקפדה על קוד לבוש. לאחרונה עלתה לכותרות פרשה משונה, בסמגרתה גבר תושב איטליה צפוי להיכלא למשך שנים, רק כי קילל את בת זוגו לשעבר בוואטסאפ. על פי הדיווח של הדיילי סטאר, מדובר בטייס איטלקי שנחת באמירויות במסגרת עבודתו, תוך שהוא נמצא בוויכוח סוער עם האקסית. בעקבות חוקי פשעי הסייבר הקשוחים בדובאי, שליחת הודעות פוגעניות היא עילה למאסר, מה שמאיים בימים אלו על אותו טייס, אכרף ארג'אוי.

הטייס בן ה-28 הכיר את בת זוגו במהלך נסיעת עבודה לסוריה, שם הוא הסתובב במרכז קניות מקומי והתאהב בצעירה מקומית. במהלך הזוגיות של השניים, לטענת הטייס, היא החלה לדרוש ממנו כספים לפרנסת משפחתה, מה שהוביל לריב משמעותי ביניהם ואף לפרידה.

אישה משוחחת בוואטסאפ. Alex Photo Stock, ShutterStock
אישה משוחחת בוואטסאפ/ShutterStock, Alex Photo Stock

במהלך הריב הווירטואלי, אכרף קרא לאקסית שלו כמו "כלבה", "רודפת בצע" וגנבת". בת הזוג הפגועה, שידעה שאכרף נמצא באותם הרגעים בדובאי, פנתה אל רשויות החוק והתלוננה נגדו על "הודעות פוגעניות". על פי עורכת הדין המקומית ראדה סטירלינג, מה שחוקי, נפוץ ופרטי במערב, עלול להוביל לעונש מאסר בדובאי. לדבריה, הנאשם אכן הצהיר כי יסכים לשלם קנס ולעזוב את איחוד האמירויות, אך רשויות החוק טרם אישרו זאת. "שום דבר באיחוד האמירויות לא זז במהירות ואכרף עדיין עומד בפני מאסר פוטנציאלי. החקירה עשויה להימשך כחצי שנה או יותר, ולאורך כל הזמן הזה עליו לשהות בדובאי", הסבירה עו"ד סטירלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully