וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שופט לשעבר נרצח בביתו ע"י חשוד ש"תיכנן לפגוע במטרות ציבוריות נוספות"

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 18:35

לדברי התובע המחוזי של ויסקונסין, הירי היה מכוון. לחשוד היו מטרות נוספות ש"קשורות למערכת המשפט". על פי מקורות מדובר במושל ויסקונסין טוני אוורס ומנהיג סיעת המיעוט הרפובליקנית בסנאט, מיץ' מקונל

שופט לשעבר במדינת ויסקונסין נרצח אתמול (שישי) ב"מתקפה מכוונת", על פי הרשויות, על ידי חשוד שתכנן לפגוע בגורמים רשמיים נוספים, כך אמר מקור המעורה בחקירה ל-CNN.

השופט בגמלאות של מחוז ג'ונו, ג'ון רומר, נורה ונהרג בביתו בעיירה ניו ליסבון. הרצח נבע ככל הנראה בשל תיק או תיקים של בית המשפט, לדברי התובע הכללי של ויסקונסין, ג'וש קול.

צוות התגובה והטקטיקה המיוחד של מחוז ג'ונו נכנס אתמול לביתו של רומר לאחר כמה ניסיונות כושלים לניהול משא ומתן עם אדם חמוש שהתבצר בבית. לאחר שנכנס, גילה הצוות את רומר, בן ה-68, מת בשעה 10:17 בבוקר, שעון מקומי.

רשויות החוק מצאו גם אדם בן 56 במרתף הבית, שככל הנראה ירה בעצמו. השוטרים ביצעו החייאה בגבר והוא פונה לבית החולים, שם הוא מאושפז במצב אנוש, אמר קול. בבית לא היו אנשים נוספים.

השופט האמריקני לשעבר ג'ון רומר. ויסקונסין. טוויטר, אתר רשמי
השופט לשעבר ג'ון רומר נרצח בביתו בוויסקונסין/אתר רשמי, טוויטר

רומר, הידוע כג'ק, נבחר לבית המשפט המחוזי בערכאה ראשונה של מחוז ג'ונו ב-2004. הוא נבחר שוב ב-2010 וב-2016, והתפטר באוגוסט 2017 בשל בריאותה המידרדרת של אישתו, שמתה ב-2018.

לדברי קול, בשעה 06:30 בבוקר, אדם "יצא מהבית" והתקשר למוקד החירום מבית סמוך. המתקשר אמר כי יש חמוש וכי שתי יריות נורו, אמר קול. הוא לא סיפק פרטים לגבי הקשר בין היורה לשופט.

עוד אמר קול כי נראה שזה היה ירי מכוון. לחשוד היו מטרות נוספות ש"קשורות למערכת המשפט". על פי מקורות מדובר במושל ויסקונסין טוני אוורס ומנהיג סיעת המיעוט הרפובליקנית בסנאט, מיץ' מקונל.

קול אמר כי אין "איום פעיל" לציבור וכי החקירה נמשכת. "מטרות אחרות עודכנו והן בטוחות בשלב זה", הוא הוסיף. ה-FBI מעורב בחקירה כמו גם אנשי משרד המשפטים האמריקני. ניו ליסבון במחוז ג'ונו שבמרכז ויסקונסין היא עיירה בת 2,521 אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully