וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות יובל הפלטינה בבריטניה: קריאות בוז לרה"מ ג'ונסון; הצלחה להארי ומייגן

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 11:49

עשרות פוליטיקאים, מכובדים ובני מלוכה הגיעו אתמול לדרשה בקתדרלת סנט פול בלונדון לכבוד המלכה אליזבת השנייה, שנשארה בבית. ההמון שהתאסף מחוץ לכנסייה קיבל באהבה את הנסיך הארי ואשתו, אך לא היה מרוצה כלל למראה ראש הממשלה שנתון תחת לחץ כבד להתפטר

שלל פוליטיקאים, בני מלוכה ואצולה הגיעו אתמול (שישי) לדרשת ההודיה שנערכה בקתדרלת סנט פול בלונדון לכבוד יובל הפלטינה של המלכה אליזבת השנייה. המלכה עצמה לא הגיעה לתפילה משום שחשה "אי נוחות" יום קודם לכן במהלך המצעד הצבאי שנערך בעבורה.

צפו בכל האורחים הנכבדים

רויטרס

כל העיניים היו נשואות לנסיך הארי לאשתו מייגן, שלא השתתפו ביום חמישי בצפייה המסורתית במצעד ממרפסת ארמון בקינגהאם, משום שאינם נחשבים כבר חלק מהמפעל המלכותי, ואינם מתגוררים בבריטניה. זאת היתה ההופעה הציבורית הראשונה של הזוג באירוע מלכותי מזה יותר משנתיים, ונראה כי ההופעה עברה בהצלחה רבה.

חגיגות יובל הפלטינה של המלכה אליזבת השנייה בבריטניה, יוני 2022. רויטרס
חוגגים 70 שנות מלוכה בבריטניה/רויטרס

מי שדווקא לא התקבל בהתלהבות רבה על ידי ההמון שהתאסף מחוץ לכנסייה, היה ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, שהגיע עם אשתו קרי לדרשה, ולאחר מכן לקבלת הפנים שערך ראש העיר לונדון בעבור משתתפי התפילה קודם לכן. קריאות בוז רמות נשמעו כשהזוג יצא ממכוניתו ונכנס לכנסייה.

ג'ונסון נתון בחודשים האחרונים תחת לחץ כבד להתפטר, גם מתוך מפלגתו, בשל שורה של פרשיות מביכות שלו ושל צוותו במהלך סגר הקורונה ברחבי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully