וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב קריית ים נעצר בחשד שתקף 3 בני אדם ללא סיבה - ונמלט

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 0:19

החשוד, בן 30 שריצה מאסרים בעבר, נעצר הבוקר, שלושה ימים לאחר שלפי החשד תקף ברחוב ראשי בעיר בן 76, קשישה כבת 70 והמטפלת שלה. הקשיש מאושפז עדיין בבית החולים, עם שבר בגולגולת וחשש מזעזוע מוח. בתו סיפרה בזעזוע: "היום זה אבא שלי, מחר זה יכול להיות אדם אחר"

זירת התקיפה בקריית ים, 3 ביוני 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה
אלימות ברחוב מרכזי בעיר. זירת האירוע/מערכת וואלה, ללא קרדיט

תושב קריית ים כבן 30, מוכר למשטרה, נעצר הבוקר (שישי) על ידי שוטרי תחנת זבולון בחשד שתקף שלושה אנשים ביום שלישי ואף גרם לאשפוזו של אחד מהם במחלקה נוירוכירורגית בבית החולים רמב"ם שבחיפה, עם שבר בגולגולת וחשש מזעזוע מוח ושטפי דם פנימיים. בבית החולים הוא טופל ונתפר, חש בכאבים ובהשגחה צמודה.

התקיפה התרחשה ביום שלישי האחרון לפני הצהריים. תושב קריית ים בן 76, ניסים שקד, פנסיונר של בתי הזיקוק, אב לארבעה ילדים וסבא ל-13 נכדים, ירד לשאוף אוויר באחת הפינות האהובות עליו והתיישב בספסל הקבוע שלו ברחוב זלמן שז"ר, רחוב ראשי בעיר. לפתע, ללא כל סיבה, תקף אותו מאחור אלמוני והכה אותו במקל ופצע אותו קשות. "למה אתה עושה לי את זה, לא עשיתי לך כלום", הוא זעק, מספרת לוואלה! בתו, נעמי לוי את הידוע לה, "אבל הוא המשיך להרביץ לו, בעט לו בבטן". אחר כך הותקפו בסמוך קשישה כבת 70 וכן המטפלת שלה. הקשישה נדרשה לטיפול רפואי בבית החולים. אחרי שתקף, האלמוני הסתלק.

בן 73 הותקף על ידי אלמוני בקריית ים ונפצע קשות, 3 ביוני 2022. באדיבות המשפחה
"המשיך להרביץ לו". שקד בבית החולים/באדיבות המשפחה

הקשיש שקד בהכרה ומתקשר עם הצוות הרפואי ועם בני משפחתו שיושבים לידו, אבל עדיין עם תפרים, כאוב, חלש ובטראומה, לא ממוקד ומבולבל. "אני מזועזעת", אמרה לוי. "היום זה היה אבא שלי, מחר זה יכול להיות אדם אחר, ילד שחוזר מבית הספר". היא הוסיפה, "אני ילידת קריית ים, אוהבת את הקרייה והיא כל כך חשובה לי. עכשיו מתברר שכולם בסביבה שם יודעים על הסכנה מהבחור הזה".

עולה שהצעיר החשוד מתגורר כמה מאות מטרים מזירת האירוע ומהקשישים אותם תקף. הליכים משפטיים כנגדו הופסקו בעבר בשל מחלת נפש, אבל לאחר מכן הוא הורשע בעבירות, עליהן ריצה מאסרים. אחר הצהרים, בבית משפט השלום בחיפה, נעתר השופט אהוד קפלן והאריך בחמישה ימים, עד ליום שלישי הבא, את מעצרו של הצעיר, תוך שציין כי "עיון בתיק החקירה מעלה חשד סביר ובעוצמה גבוהה מאד שעבר את העבירות המיוחסות לו". הוא דחה את בקשתה של הסנגוריה הציבורית באמצעות עו"ד רומן קלוגרמן שעתר לשחרורו וציין כי המסוכנת מתחזקת לנוכח עברו וגם לנוכח החשש למחלת נפש. המשטרה טענה כי "אדם כזה שהוא מסוכן לציבור כן צריך לומר את שמו", אולם השופט לא נעתר ואסר את פרסום השם תוך שקבע גם כי בתקופת המעצר הוא יהיה בהשגחה ויובא לבדיקה פסיכיאטרית.

ניצב משנה ניר יונה, מפקד תחנת זבולון, אמר כי "המשטרה רואה בחומרה אלימות בכלל ואלימות נגד חסרי ישע בפרט ועל כן נפעל למצות את החקירה בהקדם על מנת להביא את החשוד לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully