וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר עשרות פעמים באכזריות: גבר בן 41 הואשם ברצח אמו בדירתה בקריית אתא

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 3:59

לפי כתב האישום הבן שב לגור עם אמו חודשיים לפני הרצח, במהלכם טיפלה בצרכיו וניסתה לערב גורמים מטפלים שיסייעו לו. בערב האירוע איים הבן על שכנה בסכין, ולאחר שהתערבה אמו, הוא דקר אותה שוב ושוב, ואז הותירה לבדה עד שמתה. הסניגוריה: "הוא אינו כשיר לעמוד לדין"

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד גבר בן 41 בגין רצח אמו, דינה שמחון בת ה-62, בתחילת חודש שעבר בביתה בעיר. לפי כתב האישום, באירוע דקר הבן את אמו פעמים רבות ואז הותירה בפתח דירתה, שם נמצאה על ידי המשטרה ומד"א, שקבע את מותה במקום.

הבן שב לגור עם אימו חודשיים לפני הרצח, אז ביקשה לדאוג לצרכיו ולספק לו טיפול נפשי, מאחר ומצבו זה היה מעורער לתקופות. הוא נהג להסתגר בחדרו לתקופות ממושכות, בין היתר על רקע כעסו על שערבה גורמי טיפול, והיה יוצא רק כשהיא לא שהתה בדירה.

ביום הרצח יצא הנאשם מהדירה כשהוא עירום ובידו סכין מטבח, עמה החל לאיים על שכנה בבניין, שהחזיקה באותו הזמן את נכדתה התינוקת בידיה. הן נמלטו ממנו וננעלו בדירה שלהן, בעוד הוא ממשיך לדפוק על הדלת ולאיים עליהן. למשמע הצעקות יצאה אמו מהדירה בעקבותיו, ואז תקף אותה. לדברי הפרקליטות הנאשם דקר את אמו יותר מעשרים דקירות ואז הותיר אותה על הרצפה להתבוסס בדמה.

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
הגבר הואשם ברצח אמו. ביץ המשפט המחוזי בחיפה/אתר רשמי, ללא
דינה שמחון ז״ל. אלבום משפחתי.
04.06.22. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
דינה שמחון בת ה-62/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בחקירתו הודה הבן במעשים המיוחסים לו, ומאז נותר במעצר. בנוסף, בסלון הדירה של אמו נתגלתה הסכין, ועליה כתמי דם התואם לה ולבנה. "מדובר במסכת מעשים מחרידה ואכזרית", הדגישה התובעת יעל ויסהוף, המבקשת את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט נאסר ג'השאן ידון בבקשה.

עו"ד שרית גולן המייצגת את הנאשם מטעם הסנוגריה הציבורית מסרה כי "חוות הדעת קובעת שאינו כשיר לעמוד לדין. נחכה להכרעת הפסיכיאטר בענין מצבו הנפשי במועד האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully