וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נפגש עם ראש סבא"א: "שומרים את הזכות לפעולה נגד איראן"

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 15:54

בפגישתם דנו השניים בהתקדמות האיראנים בהשגת הנשק הגרעיני, ורה"מ הדגיש את גודל הסכנה שבכך. בנוסף אמר כי הקהילה הבינלאומית מוטעית על ידי מידע כוזב שאיראן מפיצה, וקרא לגיוסה לפעולה נגדה. איראן: "ננקוט בתגובה יעילה ומידית לכל צעד נגדנו"

בווידאו: בנט ההתייחסות מרומזת לחיסול הבכיר האיראני אומר עידן החסינות של המשטר האיראני/מערכת וואלה!

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש הבוקר (שישי) עם מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), ד"ר רפאל גרוס, במהלך ביקור שערך בישראל. בפגישתם הבהיר בנט כי ישראל "שומרת את הזכות להגנה עצמית ולפעולה נגד איראן כדי לבלום את תוכניתה הגרעינית, אם הקהילה הבינלאומית תיכשל בכך בפרק הזמן הרלוונטי".

השניים דנו בסוגיית ההתקדמות האיראנית להשגת נשק גרעיני, ובנט הדגיש את הסכנה הכרוכה בהמשך התקדמות זו תוך הטעיית הקהילה הבינלאומית על ידי שימוש במידע כוזב. עוד הדגיש ראש הממשלה את תמיכת ישראל בכך שסבא"א תממש את המנדט שלה מול איראן, ואת החשיבות בכך שמועצת הנגידים של הסוכנות תעביר לאיראן מסר חד וברור בהחלטתה הקרובה.

פגישת ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם מנכ"ל הסוכנות הבילאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) ד"ר רפאל גרוס בביקר שנערך בישראל בנושא הגרעין האיראני. 3 ביוני 2022. לע"מ, קובי גדעון, אתר רשמי
"שומרים את הזכות לפעולה נגד איראן". בנט וגרוס, היום/אתר רשמי, לע"מ, קובי גדעון

כמו כן הדגיש בנט את הצורך הדחוף שבהתגייסות הקהילה הבינלאומית לפעולה נגד איראן, בכל האמצעים, על מנת למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני.

ראש הממשלה הבהיר, כי ישראל מעדיפה את המסלול הדיפלומטי על מנת לשלול מאיראן כל אפשרות לפתח נשק גרעיני, אך היא תשמור את הזכות להגן על עצמה ולפעול נגד איראן כדי לבלום את תוכניתה הגרעינית.

בתגובה לפגישה, איראן נשבעה להראות "תגובה מידתית, יעילה ומידית" לכל צעד נגדה בו ינקטו ארצות הברית ומדינות אירופה בפגישת הנגידים של סבא"א. שר החוץ של איראן, חוסיין אמיר עבדוללהיאן, טען כי הפגישה "מנוגדת לאובייקטיביות של סבא"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully