וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רשויות שנגחאי הסירו את הסגר - אך אסרו על השימוש במלה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 17:35

השבוע נפתחה שנגחאי לאחר יותר מ-60 יום של סדר הדוק ו-22.5 מיליון תושביה יכלו לצאת מהבתים, ללכת לעבודה ולהשתמש בתחבורה הציבורית: "שנגחאי מעולם לא הכריזה על סגר, כך שאין באמת 'סוף לסגר'", נכתב בהנחיות שהודלפו לתקשורת

הרשויות בשנגחאי הורו, על פי דיווחים, לתקשורת לא להשתמש במלה "סגר" כשהיא מדווחת על קצו של סגר קורונה בן חודשיים בעיר.

השבוע נפתחה שנגחאי לאחר יותר מ-60 יום של סדר הדוק ו-22.5 מיליון תושביה יכלו לצאת מהבתים, ללכת לעבודה ולהשתמש בתחבורה הציבורית. היום, על פי הנחיות של העירייה שהודלפו, התקשורת הסינית קיבלה הוראה להפיץ את השינויים במגבלות אך לא להשתמש במלה "סגר" או במשפט "סיום הסגר".

"בשונה מווהאן, שנגחאי מעולם לא הכריזה על סגר, כך שאין באמת 'סוף לסגר'", נכתב בהנחיות הצנזורה שקיבלה התקשורת ביום שלישי והודלפו לצ'יינה דיג'יטל טיימס.

סגר כללי בשנגחאי

בווידאו: איזורים מוכי קורונה שבנגחאי בודדו/צילום: רויטרס
קורונה, שנחאי, סין, אפריל 2022. File Photo, רויטרס
מרכזי בידוד בשנגחאי/רויטרס, File Photo

"כל חלקי שנגחאי עברו 'דיכוי מינהלי' אך תפקודי הליבה של העיר המשיכו בכל התקופה הזאת. הדגישו כי האמצעים ההם היו זמניים ומוגבלים", נכתב.

אתמול, התושבים שהיו כלואים בבתיהם או במתחמי בידוד מיוחדים. בשבועות הראשונים של הסגר היה מחסור במזון ותרופות. עסקים שלא נסגרו נאלצו לפעול במסגרת של לולאה סגורה, כשכל העובדים חייבים להישאר באתר עצמו.

הבוקר הוסרו המגבלות על התושבים שמתגוררים באזורים בעלי סיכון נמוך בעיר. התושבים עדיין חייבים לחבוש מסכות בציבור ולהימנע מהתכנסויות, והאכילה במסעדות עדיין אסורה. חנויות יכולות לפעול ב-75% מהקיבולת ומכוני כושר יפתחו במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully