וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיראן: אתרי עיריית טהראן ומצלמות אבטחה נפרצו

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 17:51

בתקשורת האיראנית דווח כי קבוצת האקרים בשם "אינתיפאדה עד ההפלה" הודיעה ששיבשה יותר מ-5,000 מצלמות מעקב ברחבי טהראן, בנוסף ל-150 אתרים ששייכים לעיריית טהראן, למשטרה ולמשמרות המהפכה

אתרי עיריית טהראן נפלו היום (חמישי), ומערכת האינטרנט לא היתה זמינה באופן זמני, כך דיווחה סוכנות ידיעות איראנית.

"שיבושים כוונים במערכות פנימיות של עיריית טהראן, כולל פרסום תמונה מעליבה, הורידו את המערכת לעמיתים למשך כמה דקות", נמסר מהעירייה, על פי סוכנות הידיעות של מועדון העיתונאים הצעירים (YJC) שתומך בממשלה. הסוכנות ציינה כי אולי מדובר בפריצה למחשבים העירייה.

IJC דיווחה גם כי אתר עיריית טהראן ו"מערכת טהראן שלי" נפלו, והוסיפה כי קבוצת האקרים פירסמה סרטונים ממאגר המידע של העירייה וטענה כי שיבשה את כל תשתית מצלמות האבטחה שמותקנות ברחבי העיר. עוד דווח כי הרשויות האיראניות יחקרו את האחראים לשיבושים ואת הפעילות שלהם ויפרסמו מידע לאחר שיגובש דו"ח סופי.

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, במפגש עם הממשלה בטהראן, 28 ביולי 2021. רויטרס
המנהיג העליון של איראן, חמינאי/רויטרס

על פי אתר איראן אינטרנשיונל, קבוצה של האקרים בשם "אינתיפאדה עד ההפלה" הודיעה ששיבשה יותר מ-5,000 מצלמות מעקב ברחבי טהראן, בנוסף ל-150 אתרים ששייכים לעיריית טהראן. במסרים שנכתבו באתרים היו בין השאר קללות וקריאות "מוות לחומייני".

על פי האתר, המצלמות שנפרצו שייכות למשרדו של חמינאי, למשטרה, למשרד המודיעין ולמשמרות המהפכה. לפי קבוצת ההאקרים, המצלמות שומשו בשנים האחרונות למעקב ומעצר משתתפים במחאות חברתיות והתקוממויות עממיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully