וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבועות: עשרות פלשו לרפתות בקיבוץ בגליל וכבלו עצמם

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 11:25

המפגינים מחו על תהליך ייצור החלב, וכבלו עצמם בשלשלאות לסורגי הרפתות בקיבוץ בית העמק. כ-60 מהם עוכבו לחקירה בחשד להשגת גבול, 4 מהם חשודים גם בהפרעה למשטרה. "הבהילו את הפרות ויכלו לפגוע בהן"

בווידאו: מעצר מפגינים שפלשו לרפתות בקיבוץ בית העמק וכבלו את עצמם בשלשלאות/דוברות המשטרה

כ-60 פעילי זכויות בעלי חיים עוכבו הבוקר (חמישי) לחקירה במשטרה, לאחר שעשרות מהם פלשו לרפתות בקיבוץ בית העמק וכבלו את עצמם בשלשלאות למקום. המפגינים חשודים בהשגת גבול ובהפרת הסדר הציבורי, וארבעה מהם חשודים בנוסף בהפרעה לשוטר בעת התנגדות למעצר.

המפגינים מזוהים עם ארגון זכויות בעלי החיים "MEAT THE VICTIMS", ובאירוע מחו כנגד תהליך ייצור החלב. מחקירה ראשונית עלה כי הגיעו באוטובוס שאירגנו ויצא מתל אביב. הנהג סיפר לשוטרים כי נמסר לו שהם יוצאים לטיול בצפון.

לאחר פינוי רוב המפגינים מהמקום, 17 נותרו כבולים לסורגים, אותם פעלו להסיר סגן ניצב בועז סמוכה ושוטריו. "אלה שרשראות כבדות של אניות ותעשייה", אמרו השוטרים והעריכו כי יקח זמן שיצליחו לנסר את השלשלאות ולחלץ מהן באופן בטיחותי את המפגינים.

מעצר מפגינים שפלשו לרפתות בקיבוץ בית העמק וכבלו את עצמם בשלשלאות. דוברות משטרת ישראל
עשרות פלשו לרפתות וכבלו עצמם. ההפגנה בקיבוץ, היום/דוברות משטרת ישראל

במועצה האזורית מטה אשר מסרו כי "אנו מתנגדים ומוחים על הפרת החוק, בוודאי בוטה כפי שאירעה הבוקר, בו פלשו לשטח רפת אנשי מחאה תוך גרימת נזק לציוד, לחליבת הפרות, לפאניקה של הפרות - דבר שיכול לפגוע בשלומן. מחאה היא דבר לגיטימי כל עוד היא נעשית בדרך חוקית. סומכים על המשטרה למצות את החקירה ולהביא לעונשים מתאימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully