וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ארבעה הרוגים במסע ירי בבית חולים באוקלהומה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 3:12

אדם פתח בירי במרפאה שבה פועל מרכז לניתוחי סרטן שד בעיר טולסה. מפקד המשטרה במקום כינה את המתרחש בבית החולים "סצנה קטסטרופלית. במקום ישנם גם פצועים רבים. אחד מההרוגים הוא היורה עצמו

זירת מסע הירי בבית החולים בטולסה, אוקלהומה, 2 ביוני 2022. רויטרס
שבוע אחרי מסע הירי בטקסס. זירת האירוע בטולסה, אוקלהומה, 2 ביוני 2022/רויטרס

ארבעה בני אדם נהרגו הלילה (רביעי) במהלך מסע ירי בבית חולים בעיר טולסה שבאוקלהומה. על פי דברי מפקד המשטרה במקום, קפטן ריצ'רד מולנברג, אחד ההרוגים הוא היורה. עדיין לא ברור באיזה אופן נורה מבצע המעשה. מולנברג אמר גם כי רבים נפצעו, וכי במרכז הרפואי ישנה "סצנה קטסטרופלית".

"בשלב הזה המשטרה עדיין עוברת בין חדרי בית החולים כדי לבדוק אם יש איומים נוספים", נאמר בהודעה שפורסמה על ידי המשטרה בפייסבוק, "אנחנו יודעים שיש פצועים רבים, ויתכן שגם הרוגים".

בית החולים סנט פרנסיס ננעל בעקבות האירוע שהתרחש באחד מהמבנים השייכים לו, מרפאת חוץ שבה פועל מרכז לניתוחי סרטן השד. בצילומי אוויר ממסוק ניתן היה לראות את כוחות ההצלה מפנים אדם על אלונקה מתוך הבניין.

עשרות ניידות משטרה הקיפו את הקמפוס של בית החולים, והמשטרה עצרה את התנועה והקימה בבית ספר סמוך מרכז קשר למשפחות המבקשות לברר על גורל יקיריהן.

מולנברג אמר כי ההרוג החשוד כי הוא היורה זוהה על פי העובדה שהוא נשא איתו רובה ארוך ואקדח. האירוע בטולסה התרחש קצת יותר משבוע אחרי הטבח באובלדה שבטקסס, שבמהלכו הרג סלבדור ראמוס בן ה-18 19 ילדים ושתי מורות, אחרי שירה בסבתו. המעשה שעורר זעזוע בארצות הברית גרם לגל מחודש של קריאות להגביל את הנשק ולפעול נגד לובי הנשק בעל העוצמה של ארצות הברית. האירוע עורר הדים בכל העולם, והודעות של השתתפות בצער והזדהות הגיעו מגורמים כמו האפיפיור, נשיאי המעצמות ואפילו נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. אירוע ירי המוני נוסף החודש בארצות הברית התרחש בבפאלו שבמדינת ניו יורק, שם נהרגו עשרה אנשים בסופרמרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully