וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה, דקר וגנב אלפי שקלים: כתב אישום הוגש נגד צעיר ששדד מאפייה בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 18:56

הנאשם דוד בן איליה היה מוכר למשטרה עוד לפני השוד, שאירע בתחילת מאי, והוא אותר לאחר שטביעת אצבעו נמצאה בזירה. בצילומי האבטחה שהיוו את "ראיית הזהב" בחקירתו, הוא ושותפיו לפשע נראים מכים, דוקרים ומרססים את פניו של העובד במאפייה

בווידאו: שוד במאפיית בפתח תקווה/קרדיט: מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש השבוע נגד דוד בן איליה, תושב המרכז בן 24, על ביצוע שוד מזוין במאפיית "המוציא לחם" בפתח תקווה בתחילת מאי. בצילומי מצלמות האבטחה, שהיוו "ראיית הזהב" בחקירתו, נראים הוא ושותפיו לפשע מבצעים את השוד האלים בחנות.

על פי כתב האישום, ב-3 במאי בבוקר הגיעו למאפייה הנאשם ושותפיו מצוידים בחפץ חד ובתרסיסי גז מדמיע ותקפו את בעל המאפייה. לאחר שריססו את פניו בגז מדמיע והכו אותו, דקר אותו הנאשם בחזהו. במקביל, אחד משני השותפים נטל את תיק הגב של בעל המאפייה, ובו תשלום לספקים בסך 97 אלף שקלים, וברח מהחנות. בתום האירוע פונה בעל המאפיה לבית החולים בילינסון כשהוא סובל מפצע דקירה וחבלות נוספות.

שוד אלים במאפייה המוציא לחם בפתח תקווה, 3 במאי 2022. מצלמת אבטחה, צילום מסך
הנאשם ושותפיו שדדו אלפי שקלים מבעל המאפייה. צילום מצלמת האבטחה/צילום מסך, מצלמת אבטחה

לאחר האירוע פתחה משטרת פתח תקווה בחקירה, בהובלת קצין אגף חקירות ומודיעין רפ"ק אמיר פולק, ממנה עלה כי הנאשם ושותפיו פקדו את האזור יומיים לפני ביצוע השוד ותכננו את השוד מבעוד מועד. הנאשם מוכר למשטרה וזהותו התבררה לאחר שנבדקה טביעת ידו שהותיר בזירה, בה הסתובב כשידיו חשופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully