וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת תשע נלחמה בפומה - ושרדה

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 17:53

לילי שוטטה בשבת עם שני חברים ליד אתר המחנאות שבו שהו במדינת וושינגטון, כשפומה תקפה אותם. לילי נלחמה בחזרה בעוד חבריה ברחו. מבוגרים שהיו בסביבה רצו לעזור וגילו אותה מכוסה בדם, אך בחיים

ילדה מספוקיין שרדה תקיפה של פומת הרים ("קוגר") במהלך טיול מחנאות בצפון מערב מדינת וושינגטון.
התקרית אירעה בשבת בבוקר ליד פרוטלנד ( Fruitland) שבוושינגטון. לילי קריז'ניבסקי בת התשע שוטטה עם שני חברים במסלול ההליכה ליד אתר המחנאות שבו שהו, כשפומה תקפה אותם. לילי נלחמה בחזרה בפומה, בעוד חבריה ברחו.

מבוגרים שהיו בסביבה רצו לעזור וגילו את לילי מכוסה בדם. היא הוטסה לבית חולים ומתאוששת לאחר ניתוח בשל פצעים מרובים בראש ובחלק הגוף העליון. על פי משפחתה, "מצבה יציב והיא מרגישה נהדר".

"זה יישאר במוחי ובלבי לנצח", אמר איוואן ז'וק, אחד הראשונים שמצאו את לילי. "כשהגעתי לשם, היא היתה מתחת לעץ. חשבתי שהיא מתה מום שהיא דיממה בכבדות, והיתה מכוסה כולה בדם".

אורחים באתר המחנאות מצאו את הפומה - זכר צעיר - והרגו אותו. דוברת מחלקת הדגה וחיי הבר (WDFW) של וושינגטון, סטייסי ליהמן, אמרה כי גופת הפומה הוחזרה למטרת בדיקות, כדי לקבוע מה היתה הסיבה לתקיפה, למשל כלבת.

לדבריה, תקיפות של פומות הן נדירות, ורק שני אנשים מתו מהן במאה האחרונה במדינת וושינגטון.
"הילדה במקרה הזה התנהלה נכון. זה קרה כל כך מהר, ולא היה דבר שהיתה יכולה לעשות כדי למנוע את זה".

מי שנתקל בפומה, אמרה ליהמן, צריך לצעוק על החיה ולנסות להיראות גדול יותר כדי להפחיד אותה. אם החיה תוקפת, "הילחמו בחזרה חזק ככל האפשר ונסו להישאר עומדים. אל תסתובבו והמשיכו להביט על החיה. אל תברחו ממנה", הוסיפה ליהמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully