וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי דולרים באוויר: מכונאי מטוסים הבריחו אלכוהול וטבק דרך נתב"ג

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 11:16

לפי החשד, ניצלו העובדים במשך שנים את הטיסות המרובות אליהן התלוו במסגרת תפקידם והכניסו לארץ כמויות של אלכוהול וטבק מעבר למותר בחוק. העובדים נחקרו על ידי עובדי יחידת הסמים והמכס בנמל התעופה וחומרי החקירה הועברו לייעוץ משפטי לצורך הגשת כתבי אישום

בווידאו: בן 30 חשוד שניסה להבריח זוחלים נדירים לישראל/קרדיט: משטרת ישראל

מכונאי מטוס הבריחו אלכוהול וטבק בשווי של עשרות אלפי דולרים דרך נמל התעופה בן גוריון - כך לפי חשד שעלה היום (שלישי). במסגרת תפקידם התלוו לטיסות חברת התעופה בה עבדו וניצלו זאת בכדי לבצע את ההברחות.

החשד עלה במסגרת פעילות יזומה של רשות המסים, שכללה את עובדי בית המכס בנמל התעופה בן גוריון, עובדי יחידת הסמים והמכס בנמל התעופה ובודקים באולם הנוסעים. במסגרת הפעילות נאספו ראיות המצביעות על כך שבמשך שנים, מכונאי המטוס רכשו חבילות טבק, פקטים של סיגריות ובקבוקי אלכוהול בחנות הדיוטי פרי בשווי של עשרות אלפי דולרים.

תפיסת טבק בניצנה. רשות המסים,
הבריחו אלכוהול וטבק בשווי של עשרות אלפי דולרים/רשות המסים

את הטבק והאלכוהול הבריחו העובדים לישראל בעת חזרתם דרך המסלול הירוק שדרכו מותר להכניס לישראל עד שני ליטר יין, עד ליטר משקה אלכוהולי אחר ולא יותר מ-250 גרם טבק על כל צורותיו. על פי החשד, החשודים הכניסו כמויות גבוהות יותר מהמותר, מבלי להצהיר על כך.

העובדים עוכבו ונחקרו על ידי עובדי יחידת הסמים והמכס בנמל התעופה וחומרי החקירה הועברו לייעוץ משפטי לצורך הגשת כתבי אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully