וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון שני יתקיים באבו דאבי בערעור על עונש המוות של הישראלית שהורשעה בעבירות סמים

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 15:05

לאחר שבדיון קודם הוקפא עונש המוות של פידא כיואן עד לסיום הערעור, מסתמן שגם הדיון הנוכחי יעסוק בהיבטים טכניים. אחיה נמצא באבו דאבי כנציג המשפחה, אבל עד כה הוא לא נפגש איתה, ובדיון היא השתתפה באמצעות וידאו. המשפחה מוסיפה להיות משוכנעת בחפותה

מחר (שלישי) יתקיים באבו דאבי דיון שני בערעור על גזר דין המוות שנקבע לחיפאית פידא כיואן בדובאי. בערעור שהגיש עורך הדין מאיחוד האמירויות אחמד סעיד אלמזרועי לבית הדין בערכאה גבוהה יותר באבו דאבי, נטען בין היתר כי כיואן לא החזיקה סמים למטרת סחר.

אלמזרועי הבטיח להציג אסטרטגיה הגנתית חדשה נגד האישומים. עם זאת מסתמן כי גם הדיון מחר יהיה טכני בלבד. בדיון קודם הוקפא כבר ביצוע גזר הדין עד קבלת החלטה בערעור. בדיונים בתיק משתתפים שלושה שופטים.

מימין: עורך הדין מרדכי ציבין  ועוה"ד האמירתי אחמד סעיד אלמזרועי מצוות ההגנה של פידא כיואן, עליה נגזר עונש מוות בגין סחר בסמים באיחוד האמירויות הערביות. ללא, מערכת וואלה
עורכי הדין אחמד סעיד אלמזרועי ומרדכי ציבין/מערכת וואלה, ללא

אחד מאחיה של כיואן נמצא כעת באבו דאבי ומשמש כנציג המשפחה. האח מלווה את ההליכים המשפטיים המתנהלים נגד כיואן, אבל עד כה הוא לא נפגש איתה או ראה אותה פנים אל פנים. גם בדיון האחרון השתתפה כיואן באמצעות שיחת ועידה בווידאו.

את משפחתה של פידא כיואן בת ה-40, המתגוררת בחיפה, מלווים עורך הדין מרדכי ציבין ועורכת הדין תמי אולמן. המשפחה ידעה כי היא יצאה לדובאי כדי לעבוד בגרפיקה, בהזמנתו של איש עסקים. על פי סברת המשפחה, גורמי פשע ניצלו את תמימותה והפילו אותה בפח. היא נשפטה ביחד עם שני אזרחים פקיסטנים, שעל פי כתב האישום שבו הורשעו אספו אותה בשדה התעופה עם הגעתה למדינה, שיכנו אותה בדירה וציידו אותה בסמים להפצה. הם גם ציידו אותה ברכב ששימש למשלוח הסמים. כיואן נתפסה לאחר שהופללה על ידי סוכן. ב-30 במרץ, בתום משפט בן יום בפני הרכב שלושה שופטים, נגזר על כל השלושה עונש מוות. טרם נודע אם גם הפקיסטנים מתכוונים לערער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully