וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכרון כוח: בעלה של אחת הפוליטיקאיות הבכירות בארה"ב, נעצר

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 12:11

פול פלוסי בן ה-82, בעלה של ננסי פלוסי, דוברת בית הנבחרים, היה מעורב בתאונת דרכים בשבת בלילה ונעצר על ידי המשטרה באשמה של נהיגה תחת השפעת אלכוהול. הוא שוחרר ביום ראשון בבוקר בערבות של 5,000 דולר

בעלה של ננסי פלוסי, דוברת בית הנבחרים האמריקני, נעצר בשבת והואשם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, לאחר שהיה מעורב בתאונה, כך על פי דיווח של רשויות החוק.

פול פלוסי, בן ה-82, נעצר ב-11:44 בלילה שעון החוף המערבי והואשם בעוון בשל בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ונהיגה עם אחוז אלכוהול בדם של 0.08% או יותר, על פי דו"ח מעצר של המשטרה במחוז נאפה.

פול פלוסי, בעלה של ננסי פלוסי, ארצות הברית. AP
פול פלוסי, בעלה של ננסי פלוסי/AP
דו"ח המעצר של פול פלוסי, 29 במאי 2022. משטרת מחוז נאפה, אתר רשמי
דו"ח מעצר של פול פלוסי, קליפורניה/אתר רשמי, משטרת מחוז נאפה

פלוסי ניסה לחצות את כביש SR-29 עם מכונית הפורשה מ-2021 שלו, כשנפגע מג'יפ מ-2014 שנסע צפונה על הכביש, על פי דו"ח התאונה של סיירת מדינת קליפורניה.

בדו"ח לא נטען כי האשם בתאונה היה פלוסי. שוטרים נשלחו לזירה לפני 10:30 בלילה, נכתב בדו"ח. בנוסף, לא דווח על פצועים בתאונה, ונהג הג'יפ לא נעצר.

פלוסי שוחרר ביום ראשון בבוקר בערבות של 5,000 דולר. "הדוברת לא תגיב על האירוע הפרטי שקרה כשהיא היתה בחוף המזרחי", נכתב בהצהרה של דובר פלוסי, דרו האמיל. פול פלוסי, יליד סן פרנסיסקו, נשוי לננסי פלוסי מאז 1963. יש להם חמישה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully