וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח איראני: הרמטכ"ל ביקר בבסיס מל"טים סודי חדש

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 18:29

כלי תקשורת איראניים דיווחו כי הגנרל הגיע לבסיס התת הקרקעי החדש וקיבל הסברים על כלי הטיס הבלתי מאוישים ועל נשק חדש של הצבא. "אין ספק שהמל"טים של צבא הרפובליקה האיסלאמית של איראן הם העוצמתיים ביותר באזור. היכולות שלנו לשדרוג המל"טים בלתי ניתנות לעצירה"

רמטכ"ל איראן מוחמד חוסיין באקרי ביקר בבסיס רחפנים תת קרקעי סודי חדש של הצבא, כך דווח אתמול (שבת) בכלי התקשורת האיראניים. הרמטכ"ל, בליווי המפקד עבדולראהים מוסאווי, ביקר באתר, קיבל הסברים לגבי היכולות החדשניות של הצבא ועל ייצור סוגי נשק, ציוד ומל"טים לטווח ארוך. על פי הדיווח, הבסיס נבנה מאות מטרים מתחת לאדמה.

בתקשורת הממלכתית האיראנית נאמר כי 100 רחפנים שמורים בלב הרי זגרוס, כולל חמישה מל"טים מסוג אבאביל-5, שמתאימים לטילי קאסם-9, גרסה איראנית לטילי "הלפייר" האמריקנים. "אין ספק שהמל"טים של צבא הרפובליקה האיסלאמית של איראן הם העוצמתיים ביותר באזור", אמר מוסאווי. "היכולות שלנו לשדרג את המל"טים בלתי ניתנות לעצירה".

מל"ט בבסיס תת-קרקעי של איראן. רויטרס
מל"ט איראני בבסיס התת קרקעי הסודי/רויטרס

המל"ט האיראני

בביקור בתערוכה של התעשייה האווירית האיראנית בפברואר, אמר שר ההגנה מוחמד רזה אשיטיאני כי מל"טים הם עמוד התווך של הלחימה ושל היכולות הביצועיות של הצבא האיראני. "המוצר האסטרטגי ממלא תפקיד מרכזי כמערכת העיקרית בשטח, באוויר ובים", טען.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully