וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד בתחנת הרכבת בי-ם מצא המחאה של מיליון שקלים בתחנה - והשיב אותה לבנק

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 12:47

צוות תחנת הרכבת מורגל במציאת אבידות של נוסעים והשבתן להם, אך האבידה שמצאו ביום חמישי האחרון הפתיעה אפילו את העובדים הוותיקים ביותר בה. לאחר שלא הצליחו למצוא את בעלי הצ'ק, פנו לבנק ממנו נמשך, ונציג משם הגיע לאסוף אותו. "אבידה יקרה כזו עדיין לא זכיתי להשיב"

עובד רכבת תמצא המחאה של מיליון שקלים והשיב אותה לבנק, 29 במאי 2022. רכבת ישראל, מערכת וואלה!
השיק שנמצא על ידי העובד של צוות 3/מערכת וואלה!, רכבת ישראל

עובד ניקיון בתחנת הרכבת ירושלים יצחק נבון מצא ביום חמישי האחרון מיליון שקלים בהמחאה בנקאית בתחנת הרכבת. לאחר שהעביר את האבידה למנהל המשמרת שלו, צוות הרכבת השיב הבוקר (ראשון) לבנק ממנו נמשכה ההמחאה.

העובד מחברת הניקיון "צוות 3" שנכח במשמרת בתחנה מצא ארנק והביא אותו למנהל המשמרת, חיים אללוף. לאחר שווידא שלא מדובר בחפץ חשוד, פתח אללוף את הארנק כדי לבדוק פרטים מזהים ולהחזירו לנוסע, והופתע לגלות בארנק מיליון שקלים בהמחאה בנקאית, השווה ערך למזומן.

מנהל המשמרת בתחנת ירושלים יצחק נבון ערן פינטו (משמאל) משיב הבוקר (ראשון) את ההמחאה של מיליון שקלים לנציג הבנק, 29 במאי 2022. דוברות רכבת ישראל
מנהל המשמרת של צוות 3 משיב את ההמחאה לנציג הבנק, הבוקר/דוברות רכבת ישראל

אללוף ניסה לאתר את בעל האבידה, אולם משלא הצליח יצר קשר עם מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, איציק שיטרית, שלאחר התייעצות עם מחלקת הכספים ברכבת ישראל, פנה לבנק ממנו הונפקה ההמחאה, כדי לוודא שהכסף מוחזר בבטחה לבעליו החוקיים. במהלך סוף השבוע, נשמר הצ'ק בכספת התחנה, עד שהבוקר הגיע נציג הבנק לאסוף אותו משם.

"מיד כשהבנתי את שווי ערך האבידה חשתי הזדהות עצומה עם הנוסע שבוודאי נכנס למצוקה גדולה", מספר חיים אללוף, "אני עובד כבר שנים רבות ברכבת, קודם כפקח ואחר כך כמנהל משמרת בתחנה, ויצא לי להחזיר עשרות רבות של אבידות, אבל אבידה יקרה עדיין לא זכיתי להשיב. אני גאה בצוות התחנה ובעובד הניקיון על היושרה והמחוייבות לנוסע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully