וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה ירתה למוות בחמוש שפתח באש לעבר חוגגים במסיבה בוירג'יניה

עודכן לאחרונה: 28.5.2022 / 13:52

לדברי עדי ראייה, היורה הגיע למקום בו התקיימה מסיבת יומולדת שכונתית, לאחר שהעירו לו כי עליו להיזהר בנהיגתו. "במקום לברוח מהאיום היא התעמתה איתו והצילה חיים", סיפר שוטר על האישה שהגיעה למקום. האירוע מתרחש על רקע הטבח בטקסס, שעורר שוב ניסיונות להגביל את הנשק

בווידאו: זירת הטבח בבית ספר בטקסס, 19 תלמידים ו-2 מבוגרים נרצחו/צילום: רויטרס

אישה אמריקנית ירתה למוות בגבר שפתח באש לעבר קהל חוגגים במסיבה ביום רביעי האחרון בעיר צ'רלסטון שבמערב וירג'יניה. לדברי המשטרה המקומית, התגובה המהירה של האישה הצילה חיים ומנעה ירי המוני. אירוע זה מתרחש על רקע הטבח האכזרי בטקסס, בו נורו למוות 21 בני אדם, בהם 19 ילדים, שעורר תגובות רבות בארה"ב ובעולם, והעלה לסדר היום מחדש את הדרישה להגביל את הנשק במדינה.

היורה, דניס באטלר, היה בן 37 בעל עבר פלילי. לדברי עדי ראייה, הוא נהג במכונית באזור בו התקיימה המסיבה, שם נאמר לו להאט את נסיעתו מכיוון שילדים שיחקו בקרבת מקום. הוא חזר לשם כעבור זמן מה כשהוא חמוש ברובה והחל לירות לעבר התקהלות האנשים במסיבת יום הולדת שהתקיימה מחוץ למתחם הדירות בעיר.

בית הספר היסודי לאחר הירי, טקסס, ארה"ב, 24 במאי 2022.. רויטרס
האירוע התרחש על רקע הטבח המזעזע באירע בטקסס. זירת הטבח בטקסס, השבוע/רויטרס

לאחר שהחל לירות, אישה שעברה באזור ראתה את הנעשה וירתה בו, והוא מת במקום. היא נותרה במקום עד לסיום האירוע, ושיתפה פעולה עם חוקרי המשטרה. "היא רק חברה בקהילה שנשאה את הנשק שלה כדין", אמר דובר המשטרה המקומית טוני האזלט. הוא ציין כי אין לה עבר פלילי. "במקום לברוח מהאיום היא התעמתה איתו והצילה חיים". הוא הוסיף כי לא יוגשו כתבי אישום נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully