וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: נקבע מותו של פעוט בן 3 שננעל ברכב באליקים

עודכן לאחרונה: 27.5.2022 / 22:08

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה תוך פעולות החייאה כשהוא במצב אנוש. בהמשך, לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה אף היא למקום ופתחה בחקירת המקרה. פראמדיק מד"א שהוזעק למקום: "טרגדיה קשה מאוד"

בווידאו: ילד בן 6 מת לאחר שנשכח במכונית/צילום: שי מכלוף

נקבע מותו של פעוט בן שלוש שנשכח היום (שישי) ברכב נעול במושב אליקים הסמוך ליקנעם. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה תוך פעולות החייאה כשהוא במצב אנוש. בהמשך, לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו בבית החולים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום ופתחה בחקירת המקרה.

פאראמדיק מד"א רועי פאר שהוזעק למקום אמר כי מדובר בטרגדיה קשה מאוד. "ראינו בסמוך לרכב פעוט בן שלוש מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם מכת חום", תיאר. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך ניסיונות לקרר את הגוף. בהמשך פינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה."

חובש רפואת חרום במד"א, המתגורר בסמוך, הוזעק למקום על ידי השכנים במקביל לקריאה למד"א וסיפר כי הפעוט שכב מחוץ לרכב מחוסר הכרה. "השכנים כבר חילצו אותו", אמר. "הוא היה ללא נשימה וללא דופק , קיררנו אותו והתחלנו בפעולות החייאה, זה ארוע קשה ועצוב מאוד".

הזירה באליקים. 27 במאי 2022. ללא, מערכת וואלה!
נשכח ברכב. הזירה באליקים/מערכת וואלה!, ללא

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בשנת 2021 מתו שש ילדים כתוצאה משכחה או הילכדות ברכב. עד כה - בשנת 2022 מתו שני ילדים שנלכדו ברכב נעול.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה כי רק בסוף שבוע שעבר מתו שני ילדים בדרום לאחר שננעלו ברכב נטוש במהלך משחק. "לצערי סוף השבוע הזה מתחיל עם מקרה כואב נוסף", אמרה. "הקיץ עוד לא התחיל, וכבר אנחנו רואים עלייה בתאונות ילדים האופייניות לעונה החמה. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה ואל תסמכו על ניסים - שכחה ברכב יכולה לקרות לכל אחת ולכל אחד מאתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully