וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרחתי על עצמי דם והעמדתי פני מתה": עדותה של ילדה שניצלה מהירי בטקסס

עודכן לאחרונה: 28.5.2022 / 0:22

מיה סריו בת ה-11, הצליחה לצאת בשלום מבית הספר היסודי בטקסס שבו התרחש הטבח. בריאיון ל- CNN סיפרה כי רגעים לפני שהחל מסע הרצח היא וחבריה צפו בסרט בכיתה. "הוא הסתכל על אחת המורות בעיניים, אמר 'לילה טוב' ואז ירה בה"

בווידאו: זירת הטבח בבית ספר בטקסס, 19 תלמידים ו-2 מבוגרים נרצחו/צילום: רויטרס

מיה סריו בת ה-11 ניצלה מטבח שהתרחש בבית הספר היסודי בטקסס. בריאיון לרשת CNN סיפרה היום (שישי) על האירוע הקשה ואיך ניצלה מהירי. "חששתי שהרוצח יחזור בשבילי אז מרחתי את עצמי בדם של החברות שלי והעמדתי פני מתה", אמרה.

עוד סיפרה הילדה כי היא וחבריה לכיתה צפו בסרט "לילו וסטיץ'" כשהמורים התבשרו שיש יורה בבניין. לדבריה, מורה אחת ניגשה לנעול את הדלת אבל היורה עמד שם וירה מהחלון. "הכול קרה כל כך מהר", אמרה והוסיפה כי המורה נסוגה לכיתה והיורה הלך אחריה. "היורה הסתכל על אחת המורות בעיניים, אמר 'לילה טוב' ואז ירה בה", תיארה. לאחר מכן, הוא פתח באש וירה במורה השנייה וברבים מחבריה של מיה.

ירי בבית הספר היסודי אובלדה בטקסס
24 במאי 2022. מרקו בלו, רויטרס
"חששתי שהרוצח יחזור בשבילי". זירת הירי/רויטרס, מרקו בלו

לדבריה, כדורים עפו לידה, ושברים פגעו בכתפיה ובראשה. היא טופלה מאוחר יותר בבית החולים ושוחררה. מיה סיפרה כי לאחר שירה בתלמידים בכיתתה, היורה עבר דרך דלת לתוך כיתה סמוכה - והיא שמעה צרחות, וקול יריות בכיתה ההיא.

עם זאת, לאחר שהיריות פסקו, היורה השמיע מוזיקה עצובה. היא תיארה את המוזיקה כסוג שבה "אתה רוצה שאנשים ימותו". הילדה וחבריה הצליחו לחייג מהטלפון של אחת המורות למוקד החירום. "זה הרגיש כאילו שלוש שעות שכבתי שם, מכוסה בדם של חברה שלי", היא סיפרה ופרצה בבכי. "אני פשוט לא מבינה למה השוטרים לא נכנסו פנימה והצילו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully