וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: פוטין ביקר חיילים פצועים בבית החולים: "הם גיבורים"

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 12:48

בביקור הראשון מסוגו מאז הפלישה לאוקראינה, הנשיא הרוסי שאל חייל אחד לגבי בנו התינוק ואמר לו ש"הוא יהיה גא באביו". הוא גם שאל את הרופאים אם יש להם את כל מה שהם צריכים, וקיבל תשובה חיובית

בווידאו: פוטין ביקר פצועים מהמלחמה באוקראינה/צילום: רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביקר אתמול (רביעי) חיילים שנפצעו בלחימה באוקראינה, בבית החולים במוסקבה. הוא הילל אותם וכינה אותם "גיבורים", בביקור הראשון מסוגו מאז פלש הנשיא הרוסי לאוקראינה.

פוטין, לבוש חלוק רפואי לבן, שוחח עם החיילים בבית החולים הצבאי מנדרייקה, דיווח ערוץ הטלוויזיה רוסיה-24. לאחר שנפגש עם החיילים, פוטין אמר לגורמים רשמיים בממשלה כי "אלה הם אנשים שמסכנים את הבריאות ואת חייהם למען העם והילדים של דונבאס, למען רוסיה. הם כולם גיבורים".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מבקר בבית החולים במוסקבה, 25 במאי 2022. kremlin.ru, אתר רשמי
ולדימיר פוטין לחץ את ידי החיילים הפצועים בבית החולים/אתר רשמי, kremlin.ru

הביקור בבית החולים

החיילים הפצועים, לבושים בפיג'מות מעוטרות בלוגו הצבא הרוסי, עמדו לצד מיטותיהם וענו על שאלות לגבי משפחותיהם. פוטין, שהגיע בליווי שר ההגנה סרגיי שויגו, לחץ את ידיהם.

הוא שאל חייל אחד לגבי בנו התינוק ואמר לו ש"הוא יהיה גא באביו". הנשיא הרוסי גם שאל את הרופאים אם יש להם את כל מה שהם צריכים, וקיבל תשובה חיובית.

שויגו אמר ביום שלישי כי מוסקבה מוכנה לעימות ממושך באוקראינה על מנת להשיג את היעדים של הקרמלין. רוסיה דיווחה ב-25 במרץ כי 1,351 חיילים רוסים נהרגו ו-3,825 נפצעו באוקראינה, ומאז לא פירסמה נתונים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully