וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: פורסם דו"ח חריף נגד התנהלות ההנהגה במהלך הקורונה

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 15:44

"ללא קשר לכוונה המקורית, מה שקרה באירועים האלה והדרך שבה הם התפתחו אינה תואמת את הנחיות הקורונה באותו זמן", נכתב בדו"ח של סו גריי

הדו"ח המצופה של עובדת המדינה הבכירה בקבינט הבריטי, סו גריי, פורסם היום (רביעי) וכלל ביקורת חריפה על תרבות המסיבות במשכן ראש הממשלה בוריס ג'ונסון ברחוב דאונינג. הדו"ח כלל 37 עמודים ובהם תשע תמונות ושמות של שלל עובדי ציבור בכירים.

גריי, שהדגישה בדו"ח את הכישלון של ההנהגה ברחוב דאונינג 10, פירטה כיצד כל אירוע קרה, כולל מסיבה ב-18 ביוני 2020 שממנה חזר אחד המשתתפים עם "בחילה" והתפתח עימות בין שני משתתפים.

"ללא קשר לכוונה המקורית, מה שקרה באירועים האלה והדרך שבה הם התפתחו אינה תואמת את הנחיות הקורונה באותו זמן", נכתב בדו"ח. "גם הלחץ הכבד שבו היו נתונים אותם בכירים ויועצים אינון מסביר את הגישה וההתנהגות שהפרה את ההנחיות".

ראש הממשלה בוריס ג'ונסון התנצל על התרבות האלכוהולית שהתפתחה ברחוב דאונינג במהלך המגפה ואמר כי נוטל אחריות מלאה. בדו"ח נכתב כי "ההנהגה הבכירה חייבת לקחת אחריות על התרבות הזאת".

על פי הדו"ח, נערכו אירועים על ידי צוות משכן ראש הממשלה שהסתיימו בארבע בבוקר, כמו מסיבה לכבוד מנהל התקשורת שלו, ג'יימס סלאק. המנקים העידו כי יין נשפך על הקירות ונמצאו הודעות שבהן הצוות השיכור מונחה לצאת מהכניסה האחורית.

בדו"ח נכתב גם על כמה דוגמאות לחוסר כבוד ויחס לא ראוי לצוות הניקיון והאבטחה, ומתאר זאת "בלתי מתקבל". ג'ונסון השתתף בשמונה אירועים שמתוארים בפרוטרוט בדו"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully